Archiwalne

Wywiad motywujący do zmiany

Zapraszamy na warsztat: "Sztuka motywacji, czyli jak pracować z klientem niezmotywowanym" Miejsce szkolenia: Częstochowa w dniach 17-19.01.2011 Firma szkoleniowa: Akademia Motywacji w Warszawie przy Polskim Towarzystwie Terapii Motywującej. Celem warsztatu ‘Sztuka motywacji, czyli jak pracować z klientem niezmotywowanym’ jest prezentacja nowoczesnej metody budowania motywacji i prezentacja osiągnięć w obszarze pracy z trudnym klientem.

Do pracy nad motywacją niezbędne jest najpierw szczegółowe rozpoznanie gotowości klienta do wprowadzania zmian w zakresie jego podstawowych trudności. Pozwala to na wybór odpowiednich metod interwencji i czynności zapobiegawczych lub minimalizujących negatywną sytuację klienta, a także na pomoc klientowi w obraniu najbardziej korzystnego dla niego kierunku zmian.

Warsztat ‘Sztuka motywacji, czyli jak pracować z klientem niezmotywowanym’ pozwoli Państwu inaczej niż dotychczas spojrzeć na klienta i jego problem. Poznacie nowe możliwości skuteczniejszego wpływu i efektywniejszej motywacji klienta do pracy.

Dodatkowo, metoda ta daje możliwość osobistego bogacenia się w kontakcie z drugim człowiekiem i pogłębiania kontaktów z osobami, z którymi współpracujecie Państwo na co dzień.

Zakres:

Ten warsztat dostarczy uczestnikom praktycznych umiejętności, odnoszących się do tego:

• Jak sprawić by osoba zaczęła myśleć o zmianie, kiedy podejmowane próby przekonywania nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?
• Jak nie wpaść w pułapkę przekonywania, czego efektem jest opór?
W ramach warsztatu odbędą się prezentacje na żywo w odniesieniu do rzeczywistych sytuacji oraz będą możliwe indywidualne konsultacje. Przedstawione zostaną także metody i techniki pracy umożliwiające rozpoznanie gotowości do wprowadzania zmian i dostosowanie odpowiednich strategii motywacyjnych.
Informacje organizacyjne:

• Certyfikaty uczestnictwa: Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

• Materiały szkoleniowe: Wszyscy uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe związane z częścią teoretyczną.

• Czas trwania szkolenia: 3 dni – szkolenie podstawowe

• Formuła naszego szkolenia jest tak zorganizowana by zagwarantować uzyskanie nie tylko nowej wiedzy, ale i praktycznych umiejętności. Podczas 3 dni szkolenia uczestnicy zapoznają się z podstawowymi zasadami pracy nad motywacją i ćwiczą przetrenują nowe metody pracy.

Termin: 17-19.01.11

Miejsce: Częstochowa

Jeśli chcecie Państwo spojrzeć w nowy, uporządkowany sposób na problemy motywowania Waszych klientów i nauczyć się praktycznych umiejętności w tym zakresie, to ta propozycja jest dla Was.

Dodatkowe informacje i zapisy:

tel. 661 46 09 17

oprac. ops.pl angoc

Komentarze (0)

      4 + 4 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Szkolenia Centrum Mediacji Partners Polska: kwiecień-czerwiec 2014

26 lutego 2014     
Centrum Mediacji Partners Polska zaprasza do udziału w szkoleniach z mediacji - w nowej,...»

Szkolenia DCP

17 lutego 2014     
Dolnośląskie Centrum Psychoterapii zaprasza na szkolenie nt. Diagnoza i terapia osób...»

Zapraszamy na szkolenia ze Standardów Usług i Modeli Instytucji

11 lutego 2014     
Wspólnota Robocza Związków Organizacji Socjalnych zaprasza na bezpłatne szkolenia...»

Praca z osobą starszą

11 lutego 2014     
Jakie są cele medycyny geriatrycznej? Z jakimi problemami borykają się seniorzy?...»

Szkolenie z nowej metody pracy z osobami chorującymi psychicznie

07 lutego 2014     
W dniach: 19 lutego 2014 (I termin) i 26 marca 2014 (II termin) w Łodzi, w ramach unijnego...»
zocha1234 » 21 września 2017, 21:14

uzasadnienie w decyzji przyznającej

aniakra123 » 21 września 2017, 21:05

świadczenie rodzicielskie a praktyki

Rafaelka6 » 21 września 2017, 19:28

Weryfikacja w Zus składek zdrowotnych

TWoj » 21 września 2017, 18:43

CZy w OPs jest jakikolwiek VAT

aleksandra2 » 21 września 2017, 18:07

świadczenie rodzicielskie....