Newsy

Stosowanie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt

Na temat regulacji prawnej i praktycznego wymiaru kwestii przedstawionej w tytule artykułu pisze Małgorzata Gąsiorek. Pełna treść artykułu na portalu PrawoSocjalne.pl

prawosocjalne.pl

W dniu 21.1.2011 r. zostało opublikowane rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.1.2011 r. (Dz.U. Nr 14, poz. 67) w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, wydane na podstawieustawy z dnia 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, które określa instrukcję kancelaryjną, sposób klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji w formie jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcję w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, zwaną dalej „instrukcją archiwalną”, dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy…

Pełna treść artykułu: [ tutaj ]

Więcej informacji na ten temat: www.prawosocjalne.pl

oprac. ops.pl angoc

Komentarze (0)

      4 + 2 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Projekt zmian Ustawy o spółdzielniach socjalnych oraz niektórych innych ustaw

28 kwietnia 2017      TAGI:   
Trwają prace legislacyjne nad projektem ustawy o zmianie Ustawy o spółdzielniach...»

Projekt zmian do ustaw dotyczących 500+, świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, KRD oraz pomocy społecznej

24 lutego 2017      TAGI:         
Trwają prace legislacyjne nad ustawą o zmianie niektórych ustaw w związku z zadaniami...»

Rejestr czynności oraz kategorii czynności wg GIODO

10 kwietnia 2018      TAGI:      
GIODO wychodząc naprzeciw potrzebom administratorów danych osobowych w związku zobowiązkiem...»

Szkolenie dla ośrodków oraz domów pomocy społecznej

22 listopada 2017      TAGI:      
W dniu 12 grudnia 2017 r. w Warszawie odbędzie się organizowane przez GIODO bezpłatne...»