Szkolenia      

Praca z trudnym zadłużonym, niewypłacalnym podopiecznym – szkolenie

Logo_SPWZ

Stowarzyszenie PWZ zaprasza do udziału w szkoleniu: „Praca z trudnym zadłużonym, niewypłacalnym podopiecznym”. Program podstawowy. Udział w szkoleniu jest nieodpłatny – zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do 8.06.2015 / poniedziałek, koniec dnia /.

Jest to szkolenie warsztatowe, adresowane do pracowników instytucji i służb obsługujących niewypłacalnych dłużników, przedstawicieli instytucji, takich jak: pomoc społeczna, kuratela sądowa, pracownicy windykacji i komornicy sądowi. Istotnym celem szkolenia jest nie tylko podwyższenie kompetencji uczestników w zakresie pracy z „trudnymi klientami”, ale zbudowanie płaszczyzny interdyscyplinarnej współpracy wszystkich kluczowych służb.

O zakwalifikowaniu decyduje kolejność zgłoszeń – zainteresowanych poinformujemy. Kontakt w sprawie szkolenia: wsparcie1@o2.pl

Strona internetowa: www.programwsparcia.com

Roman Pomianowski
Stowarzyszenie Program Wsparcia Zadłużonych

Komentarze (0)

      4 + 5 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

konferencja

Szkolenie GIODO dla administratorów bezpieczeństwa informacji

11 grudnia 2017      TAGI:      
Na czym polega istota unijnej reformy ochrony danych osobowych? Jakie są jej cele?...»
logo

Szkolenie z zakresu I stopnia specjalizacji w zawodzie pracownik socjalny

12 kwietnia 2017      TAGI:   
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży prowadzi rekrutację...»
erasmus

Szkolenie dla ośrodków pomocy społecznej i organizacji zajmujących się edukacją dorosłych dotyczące dofinansowania projektów

23 listopada 2016      TAGI:      
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zaprasza na bezpłatne spotkanie informacyjno-szkoleniowe...»

Toruń. Szkolenie: Moi rodzice się rozwodzą

14 stycznia 2016     
Fundacja Pracownia Dialogu organizuje warsztat szkoleniowy, który dotyczy sytuacji...»
motylarnia

Genogram. Narzędzie diagnozy i terapii. Szkolenie

05 stycznia 2016      TAGI:   
Genogram jest znaną techniką ilustrowania sytuacji rodzinnej klienta/pacjenta,...»