Porady      

Czy należy ogłaszać konkurs na stanowisko pracownika socjalnego?

Nie, nie ma wymogu, aby ogłaszać konkurs na stanowisko pracownika socjalnego, ponieważ zawód pracownika socjalnego nie jest stanowiskiem urzędniczym, natomiast nabór na stanowiska w drodze konkursów przeprowadza się tylko na wolne stanowiska urzędnicze (art. 12.1 Ustawy o pracownikach samorządowych).

W Ustawie o pomocy społecznej znaleźć można zapis, jakie kwalifikacje zawodowe powinien posiadać pracownik socjalny. Ten zapis stanowi wymóg przy zawieraniu umów o pracę z pracownikiem socjalnym.

Komentarze (0)

      4 + 1 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Czy Burmistrz powołujący Zespół Interdyscyplinarny ma dostęp do dokumentacji Zespołu?

10 sierpnia 2017      TAGI:      
  Tak, jeśli zespoły powoływane są w gminach zarządzeniem burmistrza (ew....»

Jak długo należy monitorować sytuacje rodziny po zamknięciu procedury Niebieskiej Karty

28 sierpnia 2017      TAGI:      
Nie ma oznaczonego przepisami prawa terminu co do monitorowania sytuacji rodziny pozamknięciu...»

Co w przypadku, gdy osoba podejrzewana o stosowanie przemocy ma pełnomocnika, czy możemy mu udzielać jakichkolwiek informacji?

10 sierpnia 2017      TAGI:      
  Na wniosek sądów, prokuratorów, kuratorów sądowych i policji zespół...»

Rezygnacja ze wsparcia asystenta rodziny złożona przez rodzinę – czy Ośrodek Pomocy jest wówczas zobowiązany powiadomić sąd rodzinny?

02 sierpnia 2017      TAGI:      
Wszystko zależy od okoliczności, w wyniku których rodzina podjęła wcześniej współpracę...»