Biuletyn Pracowników Socjalnych
w biuletynie znajdą Państwo m.in.:
- wskazówki, jak na co dzień poprawiać publiczny wizerunek pracowników socjalnych i urzędów, w jaki sposób odpowiadać na pytania mediów, aby dobrze wypaść i nie dać się „wyprowadzić w pole”, jakich argumentów używać, aby nie zostać posądzanym o nierzetelność,
- wyjaśnienie krzyżujących się i problematycznych przepisów prawnych, wskazówki,
- jak interweniować, aby nie przekroczyć uprawnień i zawsze kontrolować sytuację,
- gotowe scenariusze pracy i wzory zachowań w kontakcie z klientami, m.in.: jak motywować, przekonywać, być asertywnym, wysyłać zrozumiałe komunikaty osobom potrzebującym pomocy,
- gotowe do wykorzystania dokumenty niezbędne w pracy każdej osoby zaangażowanej w pracę z osobami potrzebującymi pomocy.
DODATEK SPECJALNY: Dwa razy w roku dodajemy do biuletynu płytę CD zawierającą gotową do wykorzystania dokumentację, m.in.: kwestionariusze, plany pracy, scenariusze i notatki służbowe! www.e-forum.pl
źródło: Serwis Samorządowy PAP
www.samorzad.pap.pl
więcej na ten temat w serwisie ops.pl
oprac. ops.pl angoc
Komentarze Biuletyn Pracowników Socjalnych (0)

List Rzecznika Praw Dziecka do pracowników socjalnych
Z okazji przypadającego 21 listopada Dnia Pracownika Socjalnego podziękowania za codzienną,...»

Protest pracowników pomocy społecznej – relacja
12 października br. w całej Polsce odbył się protest pracowników pomocy społecznej....»

Nagrody dla pracowników socjalnych 2017
Jak co roku do 31 lipca 2017 r. w Wydziałach Polityki Społecznej Urzędów Wojewódzkich...»
Do pracowników socjalnych
Czy pracownicy socjalni w Polsce posiadają swoją ogólnopolską organizację? Czy...»
PORADNIK: Pomoc dla pracowników i przedsiębiorców dotkniętych skutkami powodzi w 2010 roku
Publikujemy opracowany w Departamencie Funduszy MPiPS poradnik, informujący o pomocy...»
Wizyty studyjne w spółdzielniach socjalnych
Zapraszamy osoby zainteresowane założeniem spółdzielni socjalnej do udziału w projekcie...»