Wizyta studyjna Niemcy i Holandia
Celem wizyty studyjnej jest zaprezentowanie polityki senioralnej Republiki Federalnej Niemiec i Królestwa Niderlandów.
Osoby uczestniczące w wyjeździe będą miały możliwość zapoznania się z mechanizmami i instrumentami stosowanymi w ramach polityki senioralnej w Niemczech, a także skonfrontowania się z problemami i wyzwaniami stojącymi przed systemem wsparcia socjalnego, kierowanego do osób starszych w RFN i Królestwie Niderlandów na poziomie komunalnym. Ponadto uczestnicy i uczestniczki wizyty będą mieli okazję wizytowania środowiskowych i stacjonarnych placówek opieki nad osobami starszymi oraz możliwość udziału w spotkaniach z politykami komunalnymi, oraz przedstawicielami administracji socjalnej i organizacji pozarządowych. Spotkania będą poświęcone współdziałaniu różnych podmiotów na rzecz rozwiązywania problemów i aktywizacji osób starszych, zwłaszcza na terenach wiejskich na obrzeżach metropolii. Przy organizowaniu wizyty położono duży nacisk na dobre praktyki oraz współpracę pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego i organizacjami pozarządowymi.
Adresatami wizyty są osoby zatrudnione w instytucjach administracji rządowej i samorządowej oraz organizacji pozarządowych, w szczególności osoby działające w obszarze wsparcia i integracji osób starszych.
HARMONOGRAM REKRUTACJI
Termin przyjmowania zgłoszeń – do 30 września 2011 roku do 15.30
Informacja o zakwalifikowaniu (mailem) – 3 października 2011roku; skontaktujemy się wyłącznie z osobami zakwalifikowanymi.
Czas trwania wizyty studyjnej – 24 -28 października 2011 roku
Wizyta studyjna jest bezpłatna; uczestniczki i uczestnicy
nie ponoszą kosztów związanych z jej organizacją.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.irss.pl
Zapraszamy do udziału w wizycie!
oprac. ops.pl angoc
Komentarze Wizyta studyjna Niemcy i Holandia (0)
Przerwana wizyta Willema Bloka
Holenderska wizyta w Polsce
Wizyta studyjna
Wizyta studyjna dla kadr kierowniczych pomocy społecznej

RPO chce wydania uchwały w sprawie świadczenia pielęgnacyjnego
