Public relations 2.0. Tworzenie reputacji i zarządzanie jej wzrostem przy wykorzystaniu mediów społecznościowych
Zapraszam Państwa na szkolenie, które ma na celu pomoc w promocji jednostki. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak korzystać z portali społecznościowy, jakich portali unikać, na co zwrócić uwagę przy promocji jednostki. (annaszkolenia.manifo.com)
Zapraszam Wszystkie osoby na szkolenie
Poznań 17 luty 2014
Public relations 2.0. Tworzenie reputacji i zarządzanie jej wzrostem przy wykorzystaniu mediów społecznościowych.
Prowadzący: dziennikarz, trener rozwoju osobistego i zawodowego, reasercher; specjalista marketingu i public relations; teoretyk i praktyk nowych mediów.
Szkolenie ma na celu pomoc w promocji jednostki
Ogólny program szkolenia:
1. Czym jest public relations?
b) Public relations w świecie mediów 2.0.
2. Media społecznościowe. Czym różnią się od mediów tradycyjnych?
3. Jak budować relacje z internautami?
4. Jakie programy wykorzystać do budowania reputacji?
5. Czy korzystać z takich serwisów jak Wrzuta.pl i Wykop.pl?
6. Serwisy społecznościowe dla profesjonalistów:
7. Bezpłatne narzędzia monitoringu reputacji:
a) Google Alert,
b) Google Analytics.
8. Podstawy pracy researchera (m. in.)
9. Fenomen blogosfery: .
10. Wykorzystanie Google AdWords:
I. Szkolenie będzie miało charakter warsztatowy. Uczestnicy powinni wziąć ze sobą komputery przenośne. W trakcie spotkania udostępniona zostanie sieć WiFi (internet bezprzewodowy).
II. Po zakończonym szkoleniu uczestnicy będą mieli założone profile w wybranych mediach społecznościowych, uzupełnione o kilka informacji zredagowanych w trakcie warsztatów.
Wszelkie informacje dotyczące szkolenia znajdą Państwo tutaj https://annaszkolenia.manifo.com/wizerunek-i-promoja-gminy
oprac. ops.pl angoc