„Uchylić? Zmienić? – co i jak zrobić z decyzją w pomocy społecznej” – 2. edycja
Szkolenie adresowane jest do pracowników socjalnych, pracowników ośrodków pomocy społecznej/centrów usług społecznych, którzy zajmują się prowadzeniem postępowań administracyjnych, a także dla osób wydających z upoważnienia decyzje administracyjne w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej.
📢 Szkolenie oparte jest na orzecznictwie sądowo-administracyjnym, dotyka praktycznych problemów związanych z rozstrzyganiem indywidualnych spraw w pomocy społecznej.
Temat:
„Uchylić? Zmienić? – co i jak zrobić z decyzją w pomocy społecznej”. Uchylenie i zmiana decyzji administracyjnej oraz ich skutki na gruncie ustawy o pomocy społecznej i k.p.a.
Termin:
22.02.2022 r., godz. 10.00.
Bezpośrednia rejestracja na szkolenie:
Program szkolenia:
1. Ustawa o pomocy społecznej czy k.p.a. – pierwszeństwo stosowania przepisów.
2. Ustawowe podstawy zmiany i uchylenia decyzji w pomocy społecznej.
3. Skutki uchylenia/zmiany decyzji na podstawie art. 106 ust. 5 ustawy o pomocy społecznej.
4. Zaistnienie przesłanek uchylenia/zmiany decyzji a pobranie świadczeń za ten okres.
5. Wznowienie postępowania w pomocy społecznej.
6. Inne kodeksowe przesłanki wzruszenia ostatecznej decyzji administracyjnej.
Materiały poszkoleniowe:
💻dostęp do nagranego webinaru, który będzie można odtworzyć w dowolnym momencie w ciągu 30 dni od przeprowadzonego szkolenia
📜certyfikat w wersji elektronicznej (w formacie PDF), wysłany na adresy e-mail podane w zgłoszeniu.
Sprawy organizacyjne:
Szkolenie składa się z dwóch części: merytorycznej: 2-godzinna prezentacja wraz z eksperckim omówieniem zagadnień oraz warsztatowej: 0,5 godziny zadawania pytań prowadzącemu szkolenie.
Nie jest wymagany dostęp do kamery czy mikrofonu. Zadawanie pytań poprzez pole czatu na platformie Clickmeeting. Link do szkolenia uczestnicy otrzymają dzień przed planowanym webinarem na podany w zgłoszeniu adres e-mail.
Prowadzący:
Sylwia Juźwiak – prawnik; dydaktyk, szkoleniowiec, konsultant prawny. Od ponad 20 lat zajmuje się kształceniem kadr pomocy społecznej (w tym: na specjalizacji I stopnia w zawodzie pracownika socjalnego, na specjalizacji w zakresie organizacji pomocy społecznej, na studiach na kierunku praca socjalna).
Od 12 lat w ramach prowadzonej działalności gospodarczej świadczy pomoc prawną na rzecz jednostek organizacyjnych pomocy społecznej. Autorka licznych publikacji w obszarze prawnych aspektów pomocy społecznej, redaktor merytoryczny miesięcznika „Doradca w Pomocy Społecznej”.
Cena szkolenia:
300 zł brutto. Czytelnikom portalu ops.pl przysługuje 10% rabatu. Cena szkolenia wyniesie zatem 270 zł brutto. Każdy kolejny zgłoszony uczestnik z danej instytucji – 90 zł brutto. Aby skorzystać z rabatu, proszę wpisać hasło “ops rabat 10%” w pole „kod rabatowy” w formularzu rejestracyjnym.
Nr telefoniczny organizatora szkoleń:
Mariusz Walczyński 793 398 585
e-mail: [email protected]
Komentarze „Uchylić? Zmienić? – co i jak zrobić z decyzją w pomocy społecznej” – 2. edycja (0)

Nowelizacja ustawy o pomocy społecznej. Szkolenie online z sesją pytań i odpowiedzi. Przedsprzedaż.

Awans zawodowy i wynagradzanie pracowników pomocy społecznej (bezpłatne szkolenie online)

„Właściwość miejscowa gminy w zakresie świadczeń z pomocy społecznej”

Bezpłatne konferencje ONLINE pn. „Profesjonalizacja pomocy kadr instytucji pomocowych”

RODO w pomocy społecznej – bezpłatne szkolenie online
