Prawidłowe ustalanie i pobieranie dochodów budżetowych przez jednostki pomocy społecznej.
Termin i miejsce:
28 października 2022 – szkolenie online na żywo (platforma ClickMeeting)
Czas trwania szkolenia:
9:00 do 14:00
Cena szkolenia:
400 zł brutto
Cena obejmuje:
• Certyfikat uczestnictwa
• Autorskie materiały szkoleniowe w wersji PDF i WORD
• Możliwość zadawania pytań na żywo podczas szkolenia
• Możliwość konsultacji telefonicznej do 7 dni po szkoleniu
• Dołączenie do specjalnej grupy Messenger
Celem szkolenia
jest przedstawienie wyników kontroli NIK i wybranych RIO w zakresie nieprawidłowości ustalania, pobierania i dochodzenia należności budżetowych. Wskazanie odpowiedzialności za poszczególne czynności służbowe lub ich brak. Przedstawienie odpowiedniego podziału zadań, etapów ich realizacji i praktycznych rozwiązań oraz dobrych praktyk w tym udostępnienie wzór procedur wewnętrznych.
Szkolenie dedykujemy:
dyrektorom i kierownikom sprawującym nadzór nad prawidłową realizacją dochodów, pracownikom: ds. egzekucji, merytorycznym i służbom finansowo-księgowym.
Nabyte umiejętności:
Uczestnicy uzyskają informacje i materiały do prawidłowej realizacji dochodów tj. ustalania, pobierania i dochodzenia. Zwiększą poziom swojej świadomości w zakresie odpowiedzialności za powierzone im zadania. Poznają wzory ewidencji księgowej dla poszczególnych etapów rozliczeń oraz prawidłowe ich ujęcie w sprawozdawczości. Nabyte umiejętności zapewnią prawidłową realizację zadań własnych gminy i zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, co pozwoli uniknąć zaniedbań czy zaniechań.
Szczegółowe informacje:
https://jazwinska-szkolenia.pl/szkolenie/naleznosci-w-ops-418-594-246/
Prowadząca:
Małgorzata Jaźwińska
Ekonomista, praktyk z 25-letnim stażem pracy w instytucjach pomocy społecznej.
Zarządza i nadzoruje pracę działu finansowo-księgowego ośrodka pomocy społecznej jako główny księgowy. Realizuje lub nadzoruje realizację projektów współfinansowanych ze środków UE i innych źródeł. Analityk budżetu na potrzeby wdrażania innowacyjnych rozwiązań zarządczych i programów oszczędnościowych. Uczestniczy we wdrażaniu nowych form organizacyjnych w ośrodkach pomocy społecznej. Posiada doświadczenie w ewidencji księgowej zakładów budżetowych, stowarzyszeń, fundacji i spółdzielni socjalnych. Magister ekonomii na UMCS w Rzeszowie, ukończyła studia podyplomowe na kierunku rachunkowość i zarządzanie finansami. Posiada certyfikat do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Ceniony prelegent szkoleń z zakresu gospodarki finansowej instytucji pomocy społecznej, rachunkowości jak i sprawozdawczości budżetowej oraz finansów publicznych. Autorka artykułów w prasie fachowej.
Zapraszamy do kontaktu:
Monika Szczepanik
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Tel. 539-641-467
e-mail: [email protected]
Komentarze Prawidłowe ustalanie i pobieranie dochodów budżetowych przez jednostki pomocy społecznej. (0)

Procedura „Niebieskie karty” ze szczególnym uwzględnieniem nowego kwestionariusza szacowania ryzyka zagrożenia dla życia lub zdrowia dziecka. Dokumentowanie prowadzonych działań przez ZI oraz GDP. Szkolenie online na żywo.

Dziecko jako ofiara przemocy domowej. Diagnoza i opracowanie planu pomocy ze szczególnym uwzględnieniem monitoringu sytuacji dziecka doznającego przemocy domowej. Szkolenie online.

„Powódź 2024” – procedury i zasady udzielania pomocy w stanie klęski żywiołowej (bezpłatne szkolenie online)

RODO w pomocy społecznej – bezpłatne szkolenie online
