Praca z trudnym klientem – jak radzić sobie z „gadzim mózgiem” u siebie i u klienta oraz jak wzmacniać „szczęśliwy mózg” – bezpłatny webinar
Tytuł wydarzenia:
Praca z trudnym klientem – jak radzić sobie z „gadzim mózgiem” u siebie i u klienta oraz jak wzmacniać „szczęśliwy mózg”.
Termin:
02.02.23 r.; godz.14.00.
Miejsce:
Facebook; link do wydarzenia: https://fb.me/e/6ZkKWqd3U
Praca z osobami korzystającymi z pomocy społecznej często uruchamia tryb – gadziego mózgu. Tak po stronie klientów, jak i u pracowników socjalnych. Nasza ekspertka Pani Iwona Klimowicz postara się znaleźć odpowiedzi na pytania co robić, by zminimalizować występowanie takich sytuacji. Zapraszamy na spotkanie pod tytułem :
Praca z trudnym klientem – jak radzić sobie z „gadzim mózgiem” u siebie i u klienta oraz jak wzmacniać „szczęśliwy mózg”.
– Co robić, by nie wejść w tryb: – t zw.: 3 x F – Walka – Ucieczka – Zamrożenie?
– Co zrobić, gdy już w niego wejdziemy?
– Jak radzić sobie z trudnymi emocjami klientów?
– Jak wzmacniać nasz „szczęśliwy mózg”?
Prowadząca:
Iwona Klimowicz – wieloletni trener, prowadzący szkolenia dla kadry pomocy społecznej. Wykładowca oraz autorka i współautorka wielu artykułów o tematyce związanej z działalnością ośrodków pomocy społecznej zamieszczanych w “Doradcy w pomocy społecznej”. Ekspert w zakresie przygotowywania strategii dla miast i województw dotyczących rozwiązywania problemów społecznych.
Szczegółowych informacji udziela Opiekun klienta: Izabela Orlikowska.
Tel. 690 300 482; e-mail: [email protected].
Zapraszamy!
Zespół Szkolenia.expert