KNF przekonuje „NIE WSZYSTKO ZŁOTO, CO SIĘ ŚWIECI”
Ma ona na celu:
– podniesienie poziomu wiedzy społeczeństwa o funkcjonowaniu rynków finansowych, jak również zwiększenie świadomości ryzyka związanego z inwestowaniem;
– zachęcenie do dywersyfikacji ryzyka potencjalnych inwestorów;
– przekonanie społeczeństwa do analizowania wszystkich informacji na temat potencjalnych inwestycji;
– przybliżenie społeczeństwu roli Komisji Nadzoru Finansowego oraz jej zadań.
Urząd KNF dzięki kampanii chce dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców dzięki spotom na portalach internetowych, w mediach społecznościowych czy środkach komunikacji miejskiej w 8 miastach wojewódzkich. Ponadto planowane są spoty radiowe emitowane na antenach rozgłośni ogólnopolskich, jak również artykuły w prasie ogólnopolskiej i regionalnej.
Dla popularyzowania kampanii została otwarta specjalna witryna Inwestuj świadomie (inwestujswiadomie.com.pl)
Źródło:
https://www.knf.gov.pl/dla_konsumenta/kampanie_informacyjne/nie_wszystko_zloto_co_sie_swieci
Komentarze KNF przekonuje „NIE WSZYSTKO ZŁOTO, CO SIĘ ŚWIECI” (0)

Głosowanie przez pełnomocnika – ostatni moment na wniosek

Domy pomocy społecznej. Organizacja i funkcjonowanie. Wydanie 4 (Wydawnictwo Difin)

„Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej – szkolenia i kursy zawodowe”

„3 LATA LOKALNYCH PLANÓW ROZWOJU USŁUG SPOŁECZNYCH” – konferencja online

AKADEMIA INWENTARYZACJI – efektywnie zarządzaj majątkiem
