KNF przekonuje „NIE WSZYSTKO ZŁOTO, CO SIĘ ŚWIECI”
Ma ona na celu:
– podniesienie poziomu wiedzy społeczeństwa o funkcjonowaniu rynków finansowych, jak również zwiększenie świadomości ryzyka związanego z inwestowaniem;
– zachęcenie do dywersyfikacji ryzyka potencjalnych inwestorów;
– przekonanie społeczeństwa do analizowania wszystkich informacji na temat potencjalnych inwestycji;
– przybliżenie społeczeństwu roli Komisji Nadzoru Finansowego oraz jej zadań.
Urząd KNF dzięki kampanii chce dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców dzięki spotom na portalach internetowych, w mediach społecznościowych czy środkach komunikacji miejskiej w 8 miastach wojewódzkich. Ponadto planowane są spoty radiowe emitowane na antenach rozgłośni ogólnopolskich, jak również artykuły w prasie ogólnopolskiej i regionalnej.
Dla popularyzowania kampanii została otwarta specjalna witryna Inwestuj świadomie (inwestujswiadomie.com.pl)
Źródło:
https://www.knf.gov.pl/dla_konsumenta/kampanie_informacyjne/nie_wszystko_zloto_co_sie_swieci
Komentarze KNF przekonuje „NIE WSZYSTKO ZŁOTO, CO SIĘ ŚWIECI” (0)
„Innowacje społeczne” niedługo rusza nabór wniosków
Nowy tekst jednolity kodeksu pracy

Dodatkowe wynagrodzenie roczne

„Praca dla seniorów. Dlaczego seniorki są w trudniejszej sytuacji na rynku pracy niż seniorzy i jak to zmienić?”

mObywatel nie zwalnia tempa
