Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych? Szkolenie online.
Szczegóły oferty:
📚 Tytuł szkolenia: „Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych.”
📅 Termin: 13.12.2023 r.; godz. 9.00-12.00
Link do rejestracji: https://szkoleniaexpert.clickmeeting.com/trudny-klient-lub-podopieczny-jak-radzic-sobie-w-sytuacjach-stresowych-/register
Cena: 500 zł brutto za jednostkę, bez limitu uczestników. Udzielamy 10% rabatu. Cena po rabacie wynosi 450 zł brutto za zgłoszoną jednostkę. Żeby uzyskać rabat, należy wpisać w formularzu rejestracyjnym hasło „OPS rabat 10%” w rubryce „kod rabatowy”.
W cenie otrzymają Państwo certyfikat dla osoby dokonującej zgłoszenia, pozostałe certyfikaty są płatne 10 zł brutto od osoby.
Ważne! Istnieje możliwość udziału w szkoleniu jako osoba fizyczna w cenie 49 zł brutto.
Program szkolenia:
1. Trudny klient – to znaczy kto? Identyfikacja postaw klientów utrudniających współpracę.
2. Zamiana sposobu myślenia pracownika z „ja wiem”, na „ja chcę się dowiedzieć”.
3. Co to jest „gadzi mózg” i jak sobie z nim radzić u siebie i u klienta.
4. Jak stawać granice, które chronią emocje pracownika, ale nie blokują współpracy.
5. Dlaczego stres utrudnia kontakt i jak ograniczyć jego negatywne skutki.
Materiały poszkoleniowe:
💻 dostęp do nagranego webinaru, który będzie można odtworzyć w dowolnym momencie w ciągu 30 dni od przeprowadzonego szkolenia
📜 certyfikat w wersji elektronicznej (w formacie PDF), wysłany na adres e-mail osoby dokonującej zgłoszenia. Inne imienne certyfikaty tylko po ustaleniach z organizatorem.
Sprawy organizacyjne:
Jest to szkolenie na żywo, składające się z dwóch części. Eksperckiego omówienia zmian w części pierwszej oraz odpowiedzi na pytania uczestników w części drugiej.
Prowadząca szkolenie:
Iwona Klimowicz – wieloletni trener, prowadzący szkolenia dla kadry pomocy społecznej. Wykładowca oraz autorka i współautorka wielu artykułów o tematyce związanej z działalnością ośrodków pomocy społecznej zamieszczanych w „Doradcy w Pomocy Społecznej”. Ekspert w zakresie przygotowywania strategii dla miast i województw dotyczących rozwiązywania problemów społecznych.
🔎 Więcej informacji o naszej ofercie szkoleniowej znajdą Państwo na stronie internetowej: www.szkolenia.expert oraz profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/szkolenia.expert.
Dane kontaktowe:
Aleksandra Samoraj
Opiekun Klienta
tel.: 789 324 392
[email protected]
Izabela Orlikowska
Manager ds. szkoleń i rozwoju
tel.: 690300482
[email protected]
Organizator szkolenia:
Sophia Online ul. Wesoła 1/3 32-050 Skawina;
NIP: 6561852057; www.szkolenia.expert
Komentarze Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych? Szkolenie online. (0)

Procedura „Niebieskie karty” ze szczególnym uwzględnieniem nowego kwestionariusza szacowania ryzyka zagrożenia dla życia lub zdrowia dziecka. Dokumentowanie prowadzonych działań przez ZI oraz GDP. Szkolenie online na żywo.

Metodyka i dokumentowanie pracy Asystenta Rodziny. Ocena wstępna, plan pracy i ocena okresowa krok po kroku – szkolenie online

Dochód w pomocy społecznej. Szkolenie online.

Prawidłowa ewidencja majątku kluczem do sprawnie przeprowadzonej inwentaryzacji (bezpłatne szkolenie online)
Szkolenie podstawowe z mediacji: 18-22 listopada 2014
