Szkolenia      

Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych? Szkolenie online.

 
Zapraszamy do udziału w szkoleniu online, pt. „Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych”, które na żywo poprowadzi pani Iwona Klimowicz, która jest wieloletnim trenerem, prowadzącym szkolenia dla kadry pomocy społecznej.

Szczegóły oferty:

📚 Tytuł szkolenia: „Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych.”

📅 Termin: 13.12.2023 r.; godz. 9.00-12.00

Link do rejestracji: https://szkoleniaexpert.clickmeeting.com/trudny-klient-lub-podopieczny-jak-radzic-sobie-w-sytuacjach-stresowych-/register

Cena:  500 zł brutto za jednostkę, bez limitu uczestników. Udzielamy 10% rabatu. Cena po rabacie wynosi 450 zł brutto za zgłoszoną jednostkę. Żeby uzyskać rabat, należy wpisać w formularzu rejestracyjnym hasło „OPS rabat 10%” w rubryce „kod rabatowy”.

W cenie otrzymają Państwo certyfikat dla osoby dokonującej zgłoszenia, pozostałe certyfikaty są płatne 10 zł brutto od osoby.

Ważne! Istnieje możliwość udziału w szkoleniu jako osoba fizyczna w cenie 49 zł brutto.

Program szkolenia:

1. Trudny klient – to znaczy kto? Identyfikacja postaw klientów utrudniających współpracę.
2. Zamiana sposobu myślenia pracownika z „ja wiem”, na „ja chcę się dowiedzieć”.
3. Co to jest „gadzi mózg” i jak sobie z nim radzić u siebie i u klienta.
4. Jak stawać granice, które chronią emocje pracownika, ale nie blokują współpracy.
5. Dlaczego stres utrudnia kontakt i jak ograniczyć jego negatywne skutki.

Materiały poszkoleniowe:

💻 dostęp do nagranego webinaru, który będzie można odtworzyć w dowolnym momencie w ciągu 30 dni od przeprowadzonego szkolenia

📜 certyfikat w wersji elektronicznej (w formacie PDF), wysłany na adres e-mail osoby dokonującej zgłoszenia. Inne imienne certyfikaty tylko po ustaleniach z organizatorem.

Sprawy organizacyjne:

Jest to szkolenie na żywo, składające się z dwóch części. Eksperckiego omówienia zmian w części pierwszej oraz odpowiedzi na pytania uczestników w części drugiej.

Prowadząca szkolenie:

Iwona Klimowicz – wieloletni trener, prowadzący szkolenia dla kadry pomocy społecznej. Wykładowca oraz autorka i współautorka wielu artykułów o tematyce związanej z działalnością ośrodków pomocy społecznej zamieszczanych w „Doradcy w Pomocy Społecznej”. Ekspert w zakresie przygotowywania strategii dla miast i województw dotyczących rozwiązywania problemów społecznych.

🔎 Więcej informacji o naszej ofercie szkoleniowej znajdą Państwo na stronie internetowej: www.szkolenia.expert oraz profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/szkolenia.expert.

Dane kontaktowe:

Aleksandra Samoraj
Opiekun Klienta
tel.: 789 324 392
[email protected]

Izabela Orlikowska
Manager ds. szkoleń i rozwoju
tel.: 690300482
[email protected]

Organizator szkolenia:
Sophia Online ul. Wesoła 1/3 32-050 Skawina;
NIP: 6561852057; www.szkolenia.expert

 

Komentarze Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych? Szkolenie online. (0)

      4 + 3 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Awans zawodowy i wynagradzanie pracowników pomocy społecznej (bezpłatne szkolenie online)

11 stycznia 2024      TAGI:         
W 2023 r. pracownicy socjalni poddawani są drugiej ocenie okresowej, która jest podstawą...»

Dodatek osłonowy 2024. Szkolenie online z sesją pytań i odpowiedzi.

06 lutego 2024      TAGI:      
Zapraszamy do udziału w szkoleniu online, podczas którego Pani Magdalena Lewandowska...»

Bezpłatne szkolenie: pomoc osobom doznającym przemocy w rodzinie

W dniu 14.03.2019 r. w godz. 12.00–15:00 w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym OIRP...»

Szkolenie „Asystent Rodziny”

09 lutego 2015      TAGI:   
Akademia Rozwoju Horyzont Katarzyna Olobry-Księżak zaprasza na kolejną edycję szkolenia...»

Szkolenie GIODO dla administratorów bezpieczeństwa informacji

11 grudnia 2017      TAGI:      
Na czym polega istota unijnej reformy ochrony danych osobowych? Jakie są jej cele?...»