Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych? Szkolenie online.
Szczegóły oferty:
📚 Tytuł szkolenia: „Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych.”
📅 Termin: 13.12.2023 r.; godz. 9.00-12.00
Link do rejestracji: https://szkoleniaexpert.clickmeeting.com/trudny-klient-lub-podopieczny-jak-radzic-sobie-w-sytuacjach-stresowych-/register
Cena: 500 zł brutto za jednostkę, bez limitu uczestników. Udzielamy 10% rabatu. Cena po rabacie wynosi 450 zł brutto za zgłoszoną jednostkę. Żeby uzyskać rabat, należy wpisać w formularzu rejestracyjnym hasło „OPS rabat 10%” w rubryce „kod rabatowy”.
W cenie otrzymają Państwo certyfikat dla osoby dokonującej zgłoszenia, pozostałe certyfikaty są płatne 10 zł brutto od osoby.
Ważne! Istnieje możliwość udziału w szkoleniu jako osoba fizyczna w cenie 49 zł brutto.
Program szkolenia:
1. Trudny klient – to znaczy kto? Identyfikacja postaw klientów utrudniających współpracę.
2. Zamiana sposobu myślenia pracownika z „ja wiem”, na „ja chcę się dowiedzieć”.
3. Co to jest „gadzi mózg” i jak sobie z nim radzić u siebie i u klienta.
4. Jak stawać granice, które chronią emocje pracownika, ale nie blokują współpracy.
5. Dlaczego stres utrudnia kontakt i jak ograniczyć jego negatywne skutki.
Materiały poszkoleniowe:
💻 dostęp do nagranego webinaru, który będzie można odtworzyć w dowolnym momencie w ciągu 30 dni od przeprowadzonego szkolenia
📜 certyfikat w wersji elektronicznej (w formacie PDF), wysłany na adres e-mail osoby dokonującej zgłoszenia. Inne imienne certyfikaty tylko po ustaleniach z organizatorem.
Sprawy organizacyjne:
Jest to szkolenie na żywo, składające się z dwóch części. Eksperckiego omówienia zmian w części pierwszej oraz odpowiedzi na pytania uczestników w części drugiej.
Prowadząca szkolenie:
Iwona Klimowicz – wieloletni trener, prowadzący szkolenia dla kadry pomocy społecznej. Wykładowca oraz autorka i współautorka wielu artykułów o tematyce związanej z działalnością ośrodków pomocy społecznej zamieszczanych w „Doradcy w Pomocy Społecznej”. Ekspert w zakresie przygotowywania strategii dla miast i województw dotyczących rozwiązywania problemów społecznych.
🔎 Więcej informacji o naszej ofercie szkoleniowej znajdą Państwo na stronie internetowej: www.szkolenia.expert oraz profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/szkolenia.expert.
Dane kontaktowe:
Aleksandra Samoraj
Opiekun Klienta
tel.: 789 324 392
[email protected]
Izabela Orlikowska
Manager ds. szkoleń i rozwoju
tel.: 690300482
[email protected]
Organizator szkolenia:
Sophia Online ul. Wesoła 1/3 32-050 Skawina;
NIP: 6561852057; www.szkolenia.expert
Komentarze Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych? Szkolenie online. (0)

Awans zawodowy i wynagradzanie pracowników pomocy społecznej (bezpłatne szkolenie online)

Dodatek osłonowy 2024. Szkolenie online z sesją pytań i odpowiedzi.

Zalecenia pokontrolne. Najczęstsze nieprawidłowości i uchybienia w realizacji zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej w działalności ZI i GDP. Szkolenie online na żywo.

Bezpłatne szkolenie: pomoc osobom doznającym przemocy w rodzinie
Szkolenie „Asystent Rodziny”
