PUBLIC RELATIONS – warsztat
PUBLIC RELATIONSSzkolenie jest wprowadzeniem do tematyki Public Relations. Jego celem jest zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami z dziedziny PR, takimi jak przekaz czy targeting i „operacjonalizacja” tych pojęć – czyli przeprowadzenie praktycznych ćwiczeń, pozwalających na ich praktyczne zastosowanie. Druga część szkolenia przeznaczona będzie na wprowadzenie podstawowych zasad współpracy z mediami i prezentację oraz krótkie „przećwiczenie” wybranych technik usprawniających tę współpracę.
PROGRAM:
I. Wprowadzenie: cele warsztatu; oczekiwania uczestników
II. Przekaz czyli co mówić i do kogo, żeby osiągnąć swoje cele.
· Co to jest public relations, rola dobrej komunikacji w kształtowaniu wizerunku, rodzaje komunikacji – wykład, dyskusja, praca w grupach
· Warunki dobrze podanego przekazu – wykład, dyskusja, ćwiczenie
· Etapy przygotowania skutecznego przekazu, identyfikacja grup odbiorców (targeting) – znaczenie i metody – wykład, ćwiczenie studium przypadku
· Rodzaje przekazów i sposoby rozpowszechniania przekazu – klasyfikacja pod względem skuteczności i kosztów – wykład, dyskusja.
III. Zasady współpracy z mediami – kwestie merytoryczne i kwestie organizacyjne – wykład, dyskusja na temat dotychczasowych doświadczeń
· Przygotowanie notatek prasowych i informacji dla mediów – wykład ćwiczenie
· Zasady przygotowywania wystąpień publicznych, wywiadów
· Zasady przygotowywania prezentacji – wykład
IV. Zakończenie, podsumowanie zajęć, wręczenie certyfikatów
Prowadzenie: trener konsultant, kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z samorządami. Prowadziła szkolenia m.in. w ramach programów LGPP, PHARE 2001. Specjalizuje się w tematyce związanej ze skutecznym informowaniem społeczności lokalnych, rozwiązywaniem konfliktów, negocjacjami społecznymi.
Koszt uczestnictwa w profesjonalnym szkoleniu wynosi 290 zł i obejmuje: materiały, świadectwo, bufet w czasie warsztatów.
Oferta specjalna!!!
Druga osoba z tej samej organizacji /instytucji uczestniczy w szkoleniu za 50% ceny
Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zorganizowania warsztatów w dowolnym miejscu i dogodnie ustalonym terminie dla grupy.
Szczegółowe informacje pod numerem telefonu (012) 429-26-88
/Regulamin świadczenia usług szkoleniowych IDRiE , www.idrie.pl /
Zgłoszenie – proszę przesłać fax/tel 012 429-26-88
lub pocztą elektroniczną: [email protected]
KARTA ZGŁOSZENIA:
data szkolenia: 27.10.2009r. godz. 10.00-15.00
tytuł: PUBLIC RELATIONS
Imię i nazwisko: ………………………………………………………………………..
Stanowisko: …………………………………………………………………………….
Nazwa instytucji: ………………………………………………………………………
NIP ……………………………………………………………………………………….
Adres: …………………………………………………………………………………….
Tel/fax: …………………………………………………………………………………..
e-mail: …………………………………………………………..
Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych z dnia 29.08.1997 r. wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb działalności IDRiE
Należność zostanie opłacona (proszę podkreślić właściwe):
· gotówką w dniu rozpoczęcia szkolenia.
· przelewem na konto: Kredyt Bank S.A. I Oddział Kraków 66150011421211400369490000
oprac. ops.pl angoc