Partnerzy

      Archiwalne

Zaproszenie na szkolenie – Zasady zakładania i prowadzenia podmiotów Ekonomii Społecznej

Ruszyła rekrutacja na szkolenia z zakresu: "Zasady zakładania i prowadzenia podmiotów Ekonomii Społecznej" wraz z doradztwem indywidualnym w ramach projektu "Małopolski Inkubator Ekonomii Społecznej" na które serdecznie zapraszamy. Pragniemy Państwa poinformować, że ruszyła rekrutacja na szkolenia z zakresu: "Zasady zakładania i prowadzenia podmiotów Ekonomii Społecznej" wraz z doradztwem indywidualnym w ramach projektu "Małopolski Inkubator Ekonomii Społecznej", którego realizatorem jest Towarzystwo Oświatowe Ziemi Chrzanowskiej w Chrzanowie.

Szczegółowe informacje na temat projektu mogą Państwo znaleźć
na stronie internetowej: www.mies-malopolska.pl

Serdecznie zapraszamy do udziału.

Pozdrawiamy,
Zespół Projektowy

oprac. ops.pl angoc

Komentarze Zaproszenie na szkolenie – Zasady zakładania i prowadzenia podmiotów Ekonomii Społecznej (0)

      3 + 2 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Szkolenie – dodatki mieszkaniowe

29 sierpnia 2013     
Szkolenie adresowane jest do pracowników Urzędów Gmin, Ośrodków Pomocy Społecznej...»

Toruń – dwudniowe szkolenie Wideotrening Komunikacji w pracy z rodzinami wieloproblemowymi

28 listopada 2013     
Zapraszamy na kurs wprowadzający do metody wideotreningu komunikacji VIT ukierunkowany...»

szkolenie: NOWE ROZWIĄZANIA W ZAKRESIE WSPIERANIA RODZINY I SYSTEMIE PIECZY ZASTĘPCZEJ

07 lutego 2012     
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej w Gdańsku organizuje szkolenie dla pracowników...»

Nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie. Szkolenie z p. Renatą Durdą z Niebieskiej Linii w Łodzi

15 czerwca 2010     
Senat RP poparł ustawę o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie przyjętą 6 maja...»

PRCA ASYTENTA RODZINNEGO – SZKOLENIE

13 lipca 2010     
Akademia Rozwoju Horyzont serdecznie zaprasza na specjalistyczne szkolenie „Praca...»

Szkolenie OTI: Ustawa o pracownikach samorządowych

27 stycznia 2009     
Ośrodek Twórczej Interwencji serdecznie zaprzasza do udziału w szkoleniu pt. Nowa...»