Agresja i autoagresja u klientów pomocy społecznej
Jak radzić sobie z agresją klientów pomocy społecznej? Jak nawiązywać kontakt i przeciwdziałać trudnym sytuacjom? I czy można przy tym skutecznie walczyć z wypaleniem zawodowym?
Szkolenie „Agresja i autoagresja u klientów pomocy społecznej” to spotkanie skierowane zarówno do pracowników OPS, DPS, PCPR oraz wszelkich placówek pomocy społecznej, w których pojawia się problem współpracy z trudnym – agresywnym i autoagresywnym – klientem.
Spotkanie poprowadzi doświadczony psycholog, psychoterapeuta i trener – absolwent studiów psychologicznych na Uniwersytecie Wrocławskim, kursu psychoterapii w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym i Członek Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej.
Na szkolenie zapraszamy zarówno kadrę zarządzającą, jak i każdego z pracowników placówki!
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani powyższą tematyką zapraszamy do kontaktu! Żaden mail nie pozostanie bez odpowiedzi.
KONTAKT: [email protected]
NAJBLIŻSZE TERMINY:
☑ WARSZAWA – 21.11.2014 r.
Komentarze Agresja i autoagresja u klientów pomocy społecznej (1)

Bezpłatne konferencje ONLINE pn. „Profesjonalizacja pomocy kadr instytucji pomocowych”

Coach w Pomocy Społecznej

Trwa nabór do trzeciej edycji pierwszego w Polsce programu MBA dedykowanego pomocy społecznej!
TORUŃ: Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
Agresja i autoagresja u dzieci i młodzieży
