Agresja i autoagresja u klientów pomocy społecznej
Jak radzić sobie z agresją klientów pomocy społecznej? Jak nawiązywać kontakt i przeciwdziałać trudnym sytuacjom? I czy można przy tym skutecznie walczyć z wypaleniem zawodowym?
Szkolenie „Agresja i autoagresja u klientów pomocy społecznej” to spotkanie skierowane zarówno do pracowników OPS, DPS, PCPR oraz wszelkich placówek pomocy społecznej, w których pojawia się problem współpracy z trudnym – agresywnym i autoagresywnym – klientem.
Spotkanie poprowadzi doświadczony psycholog, psychoterapeuta i trener – absolwent studiów psychologicznych na Uniwersytecie Wrocławskim, kursu psychoterapii w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym i Członek Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej.
Na szkolenie zapraszamy zarówno kadrę zarządzającą, jak i każdego z pracowników placówki!
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani powyższą tematyką zapraszamy do kontaktu! Żaden mail nie pozostanie bez odpowiedzi.
KONTAKT: [email protected]
NAJBLIŻSZE TERMINY:
☑ WARSZAWA – 21.11.2014 r.
Komentarze Agresja i autoagresja u klientów pomocy społecznej (1)

Ostatnie wolne miejsca na szkolenie specjalizacyjne z zakresu Organizacji Pomocy Społecznej

„Kwalifikacje w sektorze pomocy społecznej. BCU jako Instytucja Certyfikująca” – webinarium

Szkolenie stacjonarne 23-24.01.23 r. Zmiany w pieczy zastępczej oraz plan pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.
„Organizacja i skuteczne zarządzanie w Domach Pomocy Społecznej – praktyczne i prawne aspekty” – szkolenie SPS

Standardy w Pomocy
