Postępowanie administracyjne bez tajemnic

W dniu 5 listopada 2018 r. w godz. 9:00-16:00 w Urzędzie Miasta Zamość (Rynek Wielki 13) odbędzie się bezpłatne szkolenie pt. „Znowelizowane postępowanie administracyjne w praktyce – skutki zmian przepisów w świetle orzecznictwa i doświadczeń urzędników”.

Udział należy zgłosić z wykorzystaniem elektronicznego formularza dostępny pod adresem:
https://www.nist.gov.pl/edukacja/szkolenie—znowelizowane-postepowanie-administracyjne-w-praktyce—skutki-zmian-przepisow-w-swietle-orzecznictwa-i-doswiadczen-urzednikow—15-listopada-2018-r—-zamosc,1250.html

Należy pamiętać, że liczba miejsc jest ograniczona.

Komentarze Postępowanie administracyjne bez tajemnic (0)

      2 + 2 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Fundusz alimentacyjny. Szkolenie online z sesją pytań i odpowiedzi.

Fundusz alimentacyjny. Szkolenie online z sesją pytań i odpowiedzi.

15 lipca 2024      TAGI:   
Zapraszamy do udziału w szkoleniu online na żywo z możliwością zadawania pytań...»

Bon energetyczny – nowa forma wsparcia gospodarstw domowych. Szkolenie online z sesją pytań i odpowiedzi.

11 lipca 2024      TAGI:   
W jakiej sytuacji można dokonać zmiany prawa do bonu? W jakich przypadkach będzie...»
Jak tworzyć Strategię Rozwiązywania Problemów Społecznych by nie była pułkownikiem i spełniała wymogi prawa.

Spotkanie z ekspertem dla kadry zarządzającej OPS i CUS: Jak tworzyć Strategię Rozwiązywania Problemów Społecznych? [bezpłatny webinar]

02 lipca 2024      TAGI:      
"Jak tworzyć Strategię Rozwiązywania Problemów Społecznych?”, to tytuł godzinnego...»
Bezpieczeństwo osobiste pracowników socjalnych

Bezpieczeństwo osobiste pracowników socjalnych. Szkolenie online.

27 czerwca 2024      TAGI:      
Mając na uwadze ustawowy wymóg, jak również rzeczywistą potrzebę działania narzecz...»
Dodatek „1000 zł” dla pracowników pomocy społecznej

Dodatek „1000 zł” dla pracowników pomocy społecznej (bezpłatne szkolenie online)

05 czerwca 2024      TAGI:      
Nowelizacja ustawy o pomocy społecznej wprowadza mechanizm dodatków do wynagrodzeń...»