Partnerzy

      Szkolenia         

Praca socjalna z trudnym klientem z wykorzystaniem komunikacji bez przemocy. Warsztaty online.

Zapraszamy Państwa na warsztaty online prowadzone przez Panią Małgorzatę Skwarek:

Temat:

Praca socjalna z trudnym klientem z wykorzystaniem komunikacji bez przemocy. Warsztaty online.

Termin:

14.03.2022 r., godz. 10.00-14.00.

Prowadząca:

Małgorzata Skwarek – starszy specjalista pracy socjalnej, od ponad 20 lat kierownik działów nadzorujących pracę pracowników socjalnych w strukturach pomocy społecznej. Doktor nauk humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego, wykładowca na specjalizacji w zawodzie pracownik socjalny od 2012r. oraz studiów z zakresu pracy w WSP im. J. Korczaka.

Plan warsztatów:

1. Komunikacja bez przemocy w praktyce pracownika socjalnego – etapy budowania kontaktu z Klientem:

Powiedz to inaczej – zasada rozwiązywania konfliktów.
Wyrażanie uczuć – zmień styl rozmowy.
Dążenie do porozumienia – przemawiaj do najlepszych cech drugiej osoby.
Uświadamiaj sobie emocje.
Odróżniaj akceptację od przyznania racji.
Daj znać jakich zmian oczekujesz i dlaczego?

2. Ćwiczenia do słów kluczy: spostrzeżenia, uczucia, wyrażanie potrzeb, próśb i odbiór empatyczny w relacji z drugim człowiekiem. Budowanie płaszczyzny do współpracy i porozumienia – pracownik socjalny – Klient.

Spostrzeżenia czy oceny?
Myśli czy uczucia?
Rozpoznawanie uczuć rozmówcy.
Wyrażanie próśb bez agresji.
Obiór empatyczny pracownika socjalnego w kontakcie z Klientem pomocy społecznej.

3. Dobra komunikacja – co to takiego? Sztuka prowadzenia rozmów – obrona przed manipulacją.

Nieuczciwe sposoby argumentacji (manipulacji) w kontakcie z osobą potrzebującą pomocy (poranioną, zagubioną, zniecierpliwioną).
Jak się bronić przed manipulacją – trzy podstawowe techniki. Typy barier (brokerów) skutecznej komunikacji.
Typy słuchania w komunikacji.
Informacja zwrotna w komunikacji.
Bariery samoakceptacji a kontakt z Klientem pomocy społecznej.

4. Trudny Klient w pracy socjalnej. Jak reagować?

Trudny Klient – typy zachowań Klientów – modele.
Trudny Klient – rodzaje oporu – trzy podejścia.
Czego unikać w kontaktach z Klientem?
Typowe błędy pracowników socjalnych.

Zachęcamy do rejestracji

Ze względu na formę warsztatową wydarzenia LICZBA MIEJSC OGRANICZONA.

Sprawy organizacyjne:

Warsztaty w formule spotkania online z prowadzącym, gdzie wszyscy uczestnicy mogą się widzieć i słyszeć. Spotkanie w formule aktywnej pracy w podgrupach/zespołach. W związku z tym wymagany jest dostęp do mikrofonu, opcjonalnie dostęp do kamery. Link do warsztatów uczestnicy otrzymają dzień przed planowanym spotkaniem na podany w zgłoszeniu adres e-mail.

Cena warsztatów:

400 zł brutto. Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy 10% rabatu. Cena wyniesie zatem 360 zł brutto. Za jedną zgłoszoną osobę, każdy kolejny uczestnik z danej instytucji 100 zł brutto. Aby skorzystać z rabatu, wystarczy wpisać hasło “ops 10%” w pole „kod rabatowy” w formularzu rejestracyjnym.

Zarejestruj się na warsztaty:

formularz rejestracyjny

Przeczytaj więcej:

facebook.com

Organizator warsztatów:

Izabela Orlikowska
tel. 690 300 482
email: [email protected]

Komentarze Praca socjalna z trudnym klientem z wykorzystaniem komunikacji bez przemocy. Warsztaty online. (0)

      3 + 1 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Bezpieczeństwo osobiste pracowników socjalnych

Bezpieczeństwo osobiste pracowników socjalnych. Szkolenie online.

27 czerwca 2024      TAGI:      
Mając na uwadze ustawowy wymóg, jak również rzeczywistą potrzebę działania narzecz...»

„Interwencyjne odebranie dziecka – ze szczególnym uwzględnieniem art. 12a ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (przemocy domowej)”

03 kwietnia 2023      TAGI:         
Zapraszamy na szkolenie online pt. „Interwencyjne odebranie dziecka – ze szczególnym...»
Praca socjalna z trudnym klientem

Trudny klient – warsztat komunikacji

08 kwietnia 2022      TAGI:         
Zapraszamy do zapoznania się z bezpłatnym szkoleniem pt. "Trudny klient - warsztat...»

Szkolenie specjalistyczne: „Praca zespołów interdyscyplinarnych i grup roboczych”

12 lipca 2015     
Firma szkoleniowa "Na zmianę" wychodząc naprzeciw oczekiwaniom oraz wymaganiom jakie...»

Praca warsztatowa i indywidualna z klientem pomocy społecznej

09 lutego 2016      TAGI:   
Profesjonalne Centrum Rozwoju – "Butterfly" przygotowało dla Państwa ofertę zajęć...»

Razem wobec przemocy w rodzinie

25 września 2014      TAGI:         
Trwa ogólnopolskie szkolenie kadry kierowniczej ośrodków pomocy społecznej w zakresie...»