Szkolenia         

Praca socjalna z trudnym klientem z wykorzystaniem komunikacji bez przemocy. Warsztaty online.

Zapraszamy Państwa na warsztaty online prowadzone przez Panią Małgorzatę Skwarek:

Temat:

Praca socjalna z trudnym klientem z wykorzystaniem komunikacji bez przemocy. Warsztaty online.

Termin:

14.03.2022 r., godz. 10.00-14.00.

Prowadząca:

Małgorzata Skwarek – starszy specjalista pracy socjalnej, od ponad 20 lat kierownik działów nadzorujących pracę pracowników socjalnych w strukturach pomocy społecznej. Doktor nauk humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego, wykładowca na specjalizacji w zawodzie pracownik socjalny od 2012r. oraz studiów z zakresu pracy w WSP im. J. Korczaka.

Plan warsztatów:

1. Komunikacja bez przemocy w praktyce pracownika socjalnego – etapy budowania kontaktu z Klientem:

Powiedz to inaczej – zasada rozwiązywania konfliktów.
Wyrażanie uczuć – zmień styl rozmowy.
Dążenie do porozumienia – przemawiaj do najlepszych cech drugiej osoby.
Uświadamiaj sobie emocje.
Odróżniaj akceptację od przyznania racji.
Daj znać jakich zmian oczekujesz i dlaczego?

2. Ćwiczenia do słów kluczy: spostrzeżenia, uczucia, wyrażanie potrzeb, próśb i odbiór empatyczny w relacji z drugim człowiekiem. Budowanie płaszczyzny do współpracy i porozumienia – pracownik socjalny – Klient.

Spostrzeżenia czy oceny?
Myśli czy uczucia?
Rozpoznawanie uczuć rozmówcy.
Wyrażanie próśb bez agresji.
Obiór empatyczny pracownika socjalnego w kontakcie z Klientem pomocy społecznej.

3. Dobra komunikacja – co to takiego? Sztuka prowadzenia rozmów – obrona przed manipulacją.

Nieuczciwe sposoby argumentacji (manipulacji) w kontakcie z osobą potrzebującą pomocy (poranioną, zagubioną, zniecierpliwioną).
Jak się bronić przed manipulacją – trzy podstawowe techniki. Typy barier (brokerów) skutecznej komunikacji.
Typy słuchania w komunikacji.
Informacja zwrotna w komunikacji.
Bariery samoakceptacji a kontakt z Klientem pomocy społecznej.

4. Trudny Klient w pracy socjalnej. Jak reagować?

Trudny Klient – typy zachowań Klientów – modele.
Trudny Klient – rodzaje oporu – trzy podejścia.
Czego unikać w kontaktach z Klientem?
Typowe błędy pracowników socjalnych.

Zachęcamy do rejestracji

Ze względu na formę warsztatową wydarzenia LICZBA MIEJSC OGRANICZONA.

Sprawy organizacyjne:

Warsztaty w formule spotkania online z prowadzącym, gdzie wszyscy uczestnicy mogą się widzieć i słyszeć. Spotkanie w formule aktywnej pracy w podgrupach/zespołach. W związku z tym wymagany jest dostęp do mikrofonu, opcjonalnie dostęp do kamery. Link do warsztatów uczestnicy otrzymają dzień przed planowanym spotkaniem na podany w zgłoszeniu adres e-mail.

Cena warsztatów:

400 zł brutto. Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy 10% rabatu. Cena wyniesie zatem 360 zł brutto. Za jedną zgłoszoną osobę, każdy kolejny uczestnik z danej instytucji 100 zł brutto. Aby skorzystać z rabatu, wystarczy wpisać hasło “ops 10%” w pole „kod rabatowy” w formularzu rejestracyjnym.

Zarejestruj się na warsztaty:

formularz rejestracyjny

Przeczytaj więcej:

facebook.com

Organizator warsztatów:

Izabela Orlikowska
tel. 690 300 482
email: [email protected]

Komentarze (0)

      1 + 4 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Puckie Hospicjum

Człowiek w centrum zainteresowania – bezpłatna konferencja online

18 listopada 2021      TAGI:         
Puckie Hospicjum zaprasza na pierwszą organizowaną przez siebie konferencję pod...»
Organizacja pomocy społecznej dla uchodźców z Ukrainy

Organizacja pomocy społecznej dla uchodźców z Ukrainy – bezpłatne szkolenie online

29 marca 2022      TAGI:         
Zapraszamy na bezpłatne szkolenie online pt. "Organizacja pomocy społecznej dla uchodźców...»
Pracownik Socjalny – nowe zasady 2021

Przemoc domowa – szkolenie online

21 maja 2021      TAGI:      
W dniu 25.05.2021r. o godz. 19:00 odbędzie się bezpłatne spotkanie online ...ażpogrób....»
Budowanie relacji z klientem i motywowanie do zmiany. Warsztaty online

„Budowanie relacji z klientem i motywowanie do zmiany” – warsztaty online

05 maja 2022      TAGI:         
Czy masz czasami wrażenie, że mówisz, a klient Cię nie słyszy❓ Czy narasta...»
Pracownik Socjalny – nowe zasady 2021

Pracownik Socjalny – nowe zasady 2021. Bezpłatne szkolenie online

09 listopada 2021      TAGI:      
Wolters Kluwer Polska zaprasza na bezpłatny webinar pt. Pracownik Socjalny – nowe...»
agaGOPS1 » 26 maja 2022, 09:32

skład rodziny - ZR i becik

smerfetka84 » 26 maja 2022, 09:13

dotacja

Młoda95 » 26 maja 2022, 08:54

KDR- dziecko niepełnosprawne

rozme » 26 maja 2022, 08:51

Badania niszczące