Partnerzy

      Szkolenia         

„Budowanie relacji z klientem i motywowanie do zmiany” – warsztaty online

Czy masz czasami wrażenie, że mówisz, a klient Cię nie słyszy❓ Czy narasta w Tobie poczucie frustracji bo podajesz takie świetne pomysły na rozwiązanie problemów życiowych, a klient nie idzie drogą, którą wskazujesz❓ Czy uważasz, że zawsze musisz znaleźć odpowiedz i rozwiązać każdy problem klienta❓ A może czujesz się czasem bezsilnym i boisz się, że się wypalasz❓

Zapraszamy na warsztaty online, podczas których nasza Ekspertka p. Iwona Klimowicz podzieli się z Państwem wiedzą dotyczącą budowania relacji z klientem i motywowania go do zmiany.

W warsztatach poruszone zostaną zagadnienia:

1. Efekt pierwszego wrażenia – jak rozpocząć komunikację z Klientem doświadczonym przez los?
2. Jak zadawać pytania / poszukiwać odpowiedzi?
3. Jakie są granice odpowiedzialności „pomagacza”?
4. Rodzina i jej zdolność do samostanowienia.
5. Sposób formułowania pytań – pierwszy krok do poprawy relacji?
6. Sztuka pokornego zadawania pytań – szanuj, nie oceniaj.
7. Wiara w drugiego człowieka jako narzędzie motywacji.
8. Warsztat coachingu.
9. Diagnozowanie motywacji do zmiany u Klienta.
10. Jak motywować i pracować nad zmianą?

Podczas warsztatów będą omówione niezbędne narzędzia w pracy socjalnej, takie jak:

– Myślenie pytaniami.
– Pokorne pytania.
– Komunikacja oparta na języku żyrafy.
– Motywowanie do zmiany.

✍Tytuł szkolenia:

„Budowanie relacji z klientem i motywowanie do zmiany” – warsztaty online

📅Termin:

8.06.2022 r., godz. 10.00 – 14.00

👉Link do formularza rejestracyjnego:

https://szkoleniaexpert.clickmeeting.com/zacznij…/register?

👩‍🏫Prowadząca:

Iwona Klimowicz – wieloletni trener, prowadzący szkolenia dla kadry pomocy społecznej. Wykładowca oraz autorka i współautorka wielu artykułów o tematyce związanej z działalnością ośrodków pomocy społecznej zamieszczanych w „Doradcy w pomocy społecznej”. Ekspert w zakresie przygotowywania strategii dla miast i województw dotyczących rozwiązywania problemów społecznych.

📌Materiały poszkoleniowe:

– certyfikat w wersji elektronicznej (w formacie PDF), wysłany na adresy e-mail podane w zgłoszeniu;
– prezentacja z omawianymi zagadnieniami;
– dodatkowe materiały przygotowane przez Prowadzącą warsztaty.

Cena:

400 zł brutto. Specjalnie dla Państwa, czytelników ops.pl, przygotowaliśmy ❗10% rabat❗ Cena po rabacie dla jednostek pomocy społecznej wynosi➡ 360 zł brutto – za pierwszą zgłoszoną osobę. Każdy kolejny uczestnik z danej instytucji ➡100 zł brutto. Aby skorzystać z rabatu, wystarczy wpisać hasło “OPSrabat 10%” w pole „kod rabatowy” w formularzu rejestracyjnym.

WAŻNE: Istnieje możliwość wzięcia udziału w szkoleniu jako osoba fizyczna w cenie: 99 zł brutto

Więcej o szkoleniu usłyszą Państwo od samej Autorki na nagraniu dostępnym na naszym profilu na Facebooku:https://fb.watch/cu9fvmaDI-/ .

Szczegółowych informacji udziela Pani Izabela Orlikowska: tel. 690 300 482.

Serdecznie zapraszamy!
Zespół Szkolenia.Expert

Budowanie relacji z klientem i motywowanie do zmiany. Warsztaty online

Komentarze „Budowanie relacji z klientem i motywowanie do zmiany” – warsztaty online (0)

      3 + 3 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Kontrakt socjalny

Kontrakt socjalny. Szkolenie online.

04 maja 2023      TAGI:      
Czym jest kontrakt socjalny? Kto z kim i dlaczego zawiera kontrakt? Czy kontrakt socjalny...»
webinar_JOPS_kontrole_2025

Kontrole w pomocy społecznej 2025 – odpowiedzialność kierownika JOPS (bezpłatne szkolenie online)

26 lutego 2025      TAGI:      
Kontrole w pomocy społecznej bardzo często wiążą się z ujawnianiem nieprawidłowości...»
„Odzyskać siebie” – warsztaty dla kobiet doznających przemocy domowej

„Odzyskać siebie” – warsztaty dla kobiet doznających przemocy domowej

02 października 2020      TAGI:         
Kobiety, które doświadczały przemocy ze strony swoich najbliższych, w wyniku czego...»

„Rewolucja w świadczeniach opiekuńczych oraz najnowsze zmiany w ŚR i FA”

25 kwietnia 2014      TAGI:   
Zapraszamy Państwa na szkolenia z tematu: Rewolucja w świadczeniach opiekuńczych...»
Procedura 12a - czy to musi być trudne? Uwarunkowania prawne, dokumentacja, pytania.

Darmowe szkolenie online z nowego PZP

22 marca 2021      TAGI:      
W dniu 24.03.2021r. o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online „Nowe...»