„Cyfrowy Powiat”
Program jest skierowany do powiatów z wyłączeniem miast na prawach powiatu.
W ramach programu będzie można uzyskać dofinansowanie na zadania związane z:
• cyfryzacją urzędów JST i jednostek im podległych oraz nadzorowanych poprzez nabycie sprzętu IT i oprogramowania, licencji niezbędnych do realizacji e-usług, pracy i edukacji zdalnej;
• edukacją cyfrową dla JST w zakresie obsługi nabytego sprzętu oraz oprogramowania i licencji;
• analizą stanu cyberbezpieczeństwa JST, a także zapewnieniem cyberbezpieczeństwa samorządowych systemów informatycznych.
Nabór wniosków będzie trwał aż do 11 września 2022 r. Będzie on realizowany w trybie ciągłym.
Ministerstwo w celu ułatwienia złożenia wniosku udostępniło infolinię, która działa w godzinach 8:00-15:00 od poniedziałku do piątku – tel. +48 42 631 21 05. Pytania można również kierować drogą e-mailową: [email protected]
Więcej szczegółów o programie:
https://www.gov.pl/web/cppc/cyfrowy-powiat
Komentarze „Cyfrowy Powiat” (0)
Projekt „Stokrotkowy start – reintegracja prowadzona w CISTOR”
„Asystent rodziny” laureatem konkursu Samorządowy Lider Zarządzania 2011
Startuje projekt „CAL – Pracownia Inspiracji”

System kaucyjny 2025 – kogo dotyczy i od kiedy będzie obowiązywać?

Renta wdowia 2025 – wniosek, komu przysługuje, od kiedy?
