Dlaczego pracownik socjalny powinien być coachem swojego klienta? Bezpłatny webinar.
Termin:
26.10.2022 r. godz. 18:00; czas trwania: 40 minut.
Wydarzenie odbędzie się na żywo na naszym profilu na Facebooku. Link do wydarzenia:
Jeżeli chcesz się dowiedzieć, jak skutecznie rozmawiać z klientami i jakie korzyści niesie efektywna komunikacja w pracy socjalnej, dołącz do wydarzenia, które na żywo poprowadzi nasza ekspertka Iwona Klimowicz – wieloletni trener, prowadzący szkolenia dla kadry pomocy społecznej.
Program:
– Jakie korzyści może mieć pracownik socjalny z efektywnej komunikacji z klientem?
– Jakie są skuteczne warunki komunikacji z klientem – co nam przeszkadza w tym procesie i co może przeszkadzać klientom.
– Przykłady pytań, które warto zadać klientowi.
– Jak słuchać klienta by go usłyszeć.
– Jak pytać, by rozszerzyć opis diagnozy w wywiadzie środowiskowym.
– Rola pytań coachingowych w zawieraniu kontraktu socjalnego.
Zapraszamy!
Zespół Szkolenia.expert
Kontakt:
Izabela Orlikowska
Opiekun klienta
Tel.: [email protected]
Organizator szkolenia:
Sophia Online ul. Wesoła 1/3 32-050 Skawina;
NIP: 6561852057; www.szkolenia.expert