Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych? Szkolenie online.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się m. in.:
– Jak rozpoznawać i reagować na sytuacje stresowe?
– Jak postępować wobec agresywnych osób?
– Na jakie zachowania Klienta należy zwracać uwagę?
– Jakie są techniki deeskalacji oraz jak je stosować w trudnych sytuacjach z Klientem.
– Jakie są zasady prenegocjacji.
– Jak postępować w kontakcie z osobami zaburzonymi psychicznie.
Szczegóły oferty:
Tytuł szkolenia: „Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych.”
Termin: 13.12.2023 r.; godz. 9.00-12.00
Link do rejestracji: https://szkoleniaexpert.clickmeeting.com/trudny-klient-lub-podopieczny-jak-radzic-sobie-w-sytuacjach-stresowych-/register
Cena: 500 zł brutto za jednostkę, bez limitu uczestników. UWAGA! Przedsprzedaż! Do 30.10.23 r. udzielamy 20% rabatu. Cena po rabacie wynosi 400 zł brutto za zgłoszoną jednostkę. Żeby uzyskać rabat, należy wpisać w formularzu rejestracyjnym hasło „OPS Przedsprzedaż „ w rubryce „kod rabatowy”.
W cenie otrzymają Państwo certyfikat dla osoby dokonującej zgłoszenia, pozostałe certyfikaty są płatne 10 zł brutto od osoby.
Ważne! Istnieje możliwość udziału w szkoleniu jako osoba fizyczna w cenie 49 zł brutto.
Program szkolenia:
1. Stres w sytuacji zagrożenia.
2. Diagnozowanie symptomów zagrożenia oraz modele reakcji na wydarzenia zagrażające zdrowiu i życiu.
3. Komunikacja w kontakcie z klientem.
4. Reagowanie na niestandardowe zachowania osób.
5. Deeskalacja – techniki przeciwdziałania przemocy w sytuacji kryzysowej.
6. „Prenegocjacje” w sytuacjach kryzysowych.
Materiały poszkoleniowe:
💻 dostęp do nagranego webinaru, który będzie można odtworzyć w dowolnym momencie w ciągu 30 dni od przeprowadzonego szkolenia
📜 certyfikat w wersji elektronicznej (w formacie PDF), wysłany na adres e-mail osoby dokonującej zgłoszenia. Inne imienne certyfikaty tylko po ustaleniach z organizatorem.
Sprawy organizacyjne:
Jest to szkolenie na żywo, składające się z dwóch części. Eksperckiego omówienia zmian w części pierwszej oraz odpowiedzi na pytania uczestników w części drugiej.
Prowadzący szkolenie:
Radosław Maniecki – psycholog policyjny, interwent kryzysowy, trener i wykładowca, specjalizujący się w szeroko rozumianej psychoedukacji, psychologii bezpieczeństwa, doradztwie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
📌Poznaj naszego eksperta! Zapraszamy do zapoznania się z fragmentem szkolenia dostępnym na YT: Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z Klientem.
🔎 Więcej informacji o naszej ofercie szkoleniowej znajdą Państwo na stronie internetowej: www.szkolenia.expert oraz profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/szkolenia.expert.
Dane kontaktowe:
Aleksandra Samoraj
Opiekun Klienta
tel.: 789 324 392
[email protected]
Izabela Orlikowska
Manager ds. szkoleń i rozwoju
tel.: 690300482
[email protected]
Organizator szkolenia:
Sophia Online ul. Wesoła 1/3 32-050 Skawina;
NIP: 6561852057; www.szkolenia.expert
Komentarze Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych? Szkolenie online. (0)

Organizacja pomocy społecznej dla uchodźców z Ukrainy – bezpłatne szkolenie online

Bezpieczeństwo osobiste pracowników socjalnych. Wymóg ustawowy. Szkolenie online. Nowy termin: 25.01.23 r.

Ocena okresowa pracowników socjalnych. Szkolenie online

Dodatek gazowy dla gospodarstw domowych – szkolenie video
