Partnerzy

      Newsy

TELEOPIEKA

całodobowe centrum alarmowe, w którym pracownicy firmy dyżurują przyjmując zgłoszenia od klientów.

Centrum alarmowe jest wyposażone w system komputerowy, który umożliwia natychmiastową identyfikację klienta, od którego pochodzi zgłoszenie. Baza danych klientów zawiera szczegółowe dane dotyczące adresu zamieszkania klienta, jego stanu zdrowia oraz inne niezbędne informacje umożliwiające podjęcie natychmiastowych działań, np. wezwania karetki pogotowia.

Klient łączy się z centrum alarmowym za pośrednictwem specjalistycznego urządzenia montowanego w jego domu. Urządzenie aktywuje się i umożliwia komunikację głosową poprzez naciśnięcie pilota alarmowego, który ma formę zegarka ręcznego i jest wykonany z lekkiego wodoszczelnego materiału co umożliwia korzystanie z niego nawet podczas kąpieli i wykonywania wszelkich prac domowych.

Całość systemu czyli: urządzenie-baza, łącznie z pilotem alarmowym, pozostające w stałej łączności z centrum alarmowym zapewniają klientowi:

● Bezpieczeństwo medyczne – możliwość wezwania pomocy medycznej: Pogotowia Ratunkowego, lekarza pierwszego kontaktu, pielęgniarki.

● Bezpieczeństwo ogólne – możliwość wezwania policji czy straży pożarnej w przypadku zagrożenia włamaniem czy pożarem. Zawiadomienie o zaistniałych problemach opiekunki, sąsiadów oraz najbliższej rodziny.

Media często relacjonują przypadki, że pomimo posiadania telefonu stacjonarnego lub komórkowego poszkodowane osoby nie są w stanie wezwać pomocy, gdyż wymaga to przekazywania dużej liczby informacji i w rezultacie pomoc przychodzi zbyt późno. Centrum alarmowe posiada wszelkie niezbędne możliwości oraz informacje aby szybko i skutecznie wezwać pomoc do klienta.

Oferta Specjalna !

Miło nam poinformować Państwa, że nasza firma przygotowała specjalną ofertę dla Ośrodków Pomocy Społecznej. Obniżyliśmy komercyjną cenę o 50% tak więc możemy zaoferować usługi całodobowej Teleopieki z wykorzystaniem specjalnych urzadzeń w cenie 30 zł miesięcznie ( przy umowie na 3 lata) lub 40 zł miesięcznie (przy umowie na 2 lata). W celu dotarcia do jak największej liczby osób oferujemy również uproszczoną formę usługi, która nie wymaga instalowania specjalistycznego sprzętu, w cenie 10 zł miesięcznie.

Szczegółowy opis obu wersji usług znajdą Państwo
na stronie www.sara-pomoc.pl

telefon kontaktowy: 022 609 16 15
e-mail: [email protected]

oprac. ops.pl angoc

Komentarze TELEOPIEKA (0)

      4 + 3 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Jak przygotować się do kontroli Standardów Ochrony Małoletnich na postawie najczęstszych uchybień i nieprawidłowości

Jak przygotować się do kontroli Standardów Ochrony Małoletnich na postawie najczęstszych uchybień i nieprawidłowości. Szkolenie online.

14 maja 2025      TAGI:   
Zapraszamy do udziału w szkoleniu online prowadzonym na żywo z możliwością zadawania...»
zasiłek pogrzebowy

Zmiana wysokości zasiłku pogrzebowego powoli staje się faktem

12 maja 2025      TAGI:   
Sejm w dniu 9 maja 2025 roku przyjął ustawę o zmianie ustawy o emeryturach i rentach...»
Głosowanie przez pełnomocnika

Głosowanie przez pełnomocnika – ostatni moment na wniosek

09 maja 2025      TAGI:      
W piątek 9 maja upływa termin na złożenie wniosku dotyczącego głosowania przez...»
Domy pomocy społecznej. Organizacja i funkcjonowanie

Domy pomocy społecznej. Organizacja i funkcjonowanie. Wydanie 4 (Wydawnictwo Difin)

08 maja 2025      TAGI:      
Zapraszamy do zapoznania się z nowym wydaniem książki autorstwa Anny Jacek, Emilii...»
Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej

„Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej – szkolenia i kursy zawodowe”

06 maja 2025      TAGI:      
Zapraszamy do BEZPŁATNEGO udziału w projekcie „Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej...»
3 LATA LOKALNYCH PLANÓW ROZWOJU USŁUG SPOŁECZNYCH

„3 LATA LOKALNYCH PLANÓW ROZWOJU USŁUG SPOŁECZNYCH” – konferencja online

05 maja 2025      TAGI:   
Mija właśnie 3 lata od wdrażania pierwszych Regionalnych Planów Deinstytucjonalizacji...»