Jak pracować z trudnym klientem?

TERMINI MIEJSCE: 24-26.02.2010r W PENSJONACIE *** „ADRIA” uL.GRUNWALDZKA 5 ( www.adria.regle.pl ) położonym w centrum Zakopanego, 200m od Krupówek w spokojnej okolicy.
ZAJĘCIA POPROWADZI:
Błażej Pasiut: psycholog, mediator, ekspert w dziedzinie psychologii konfliktu, psychologii mediacji i negocjacji .Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, ukończył psychologię stosowaną ze specjalizacjami: psycholog w sektorze organizacji samorządowych oraz psychologia negocjacji i interakcji społecznych, na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ. Trener w zakresie umiejętności interpersonalnych.
PROGRAM RAMOWY:
1. Czym jest agresja oraz charakterystyka zachowań agresywnych
2. Zjawisko przemocy – rodzaje
3. Uwarunkowania środowiskowe zachowań agresywnych
4. Przekonania i stereotypy dotyczące przemocy
5. Postawy wobec przemocy
6. Rodzaje agresji i ich funkcje
7. Asertywność – funkcje i zastosowanie
8. Sposoby postępowania wobec zachowań agresywnych
9. Symulacje zachowań agresywnych – propozycje rozwiązań
10. Zasady i reguły komunikacji werbalnej
11. Słuchać i rozumieć klienta oraz typowe błędy i bariery związane ze słuchaniem
12. Skuteczne odczytywanie gestów i języka ciała
13. Jak nie ulegać cudzym wpływom, jak wpłynąć na innych oraz obrona przed manipulacją ze strony klientów
14. Poprawa kontaktów międzyludzkich dzięki komunikacji
15. Negocjacje jako sposób na dojście do porozumienia
Udział w całkowitym szkoleniu z noclegami i wyżywieniem
wynosi 640,00 zł od osoby.
PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ:
Ogólnopolski Ośrodek Konferencyjny
30-438 Kraków, ul. Borkowska 5/33
tel./fax. (12) 658-34-97, (12) 264-31-47
www.ook.com.pl , e-mail: [email protected]
KARTA ZGŁOSZENIA DO POBRANIA
NA STRONIE www.ook.com.pl
Informacja o szkoleniu [ tutaj ].doc
oprac. ops.pl angoc