Archiwalne

Jak pracować z trudnym klientem?

OOKOgólnopolski Ośrodek Konferencyjny zaprasza w dniach 24-26.02.2010 r. na specjalistyczne szkolenie w Zakopanem, którego tematem będzie „PRACA I KOMUNIKACJA Z KLIENTEM TRUDNYM ORAZ AGRESYWNYM Z POSTAWĄ ROSZCZENIOWĄ”. Miejsce szkolenia: Pensjonat ADRIA, 200m od Krupówek w spokojnej okolicy. Szkolenie pt. PRACA I KOMUNIKACJA Z KLIENTEM TRUDNYM ORAZ AGRESYWNYM Z POSTAWĄ ROSZCZENIOWĄ

TERMINI MIEJSCE: 24-26.02.2010r W PENSJONACIE *** „ADRIA” uL.GRUNWALDZKA 5 ( www.adria.regle.pl ) położonym w centrum Zakopanego, 200m od Krupówek w spokojnej okolicy.

ZAJĘCIA POPROWADZI:

Błażej Pasiut: psycholog, mediator, ekspert w dziedzinie psychologii konfliktu, psychologii mediacji i negocjacji .Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, ukończył psychologię stosowaną ze specjalizacjami: psycholog w sektorze organizacji samorządowych oraz psychologia negocjacji i interakcji społecznych, na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ. Trener w zakresie umiejętności interpersonalnych.

PROGRAM RAMOWY:

1. Czym jest agresja oraz charakterystyka zachowań agresywnych
2. Zjawisko przemocy – rodzaje
3. Uwarunkowania środowiskowe zachowań agresywnych
4. Przekonania i stereotypy dotyczące przemocy
5. Postawy wobec przemocy
6. Rodzaje agresji i ich funkcje
7. Asertywność – funkcje i zastosowanie
8. Sposoby postępowania wobec zachowań agresywnych
9. Symulacje zachowań agresywnych – propozycje rozwiązań
10. Zasady i reguły komunikacji werbalnej
11. Słuchać i rozumieć klienta oraz typowe błędy i bariery związane ze słuchaniem
12. Skuteczne odczytywanie gestów i języka ciała
13. Jak nie ulegać cudzym wpływom, jak wpłynąć na innych oraz obrona przed manipulacją ze strony klientów
14. Poprawa kontaktów międzyludzkich dzięki komunikacji
15. Negocjacje jako sposób na dojście do porozumienia

Udział w całkowitym szkoleniu z noclegami i wyżywieniem
wynosi 640,00 zł od osoby.

PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ:
Ogólnopolski Ośrodek Konferencyjny
30-438 Kraków, ul. Borkowska 5/33
tel./fax. (12) 658-34-97, (12) 264-31-47
www.ook.com.pl , e-mail: [email protected]

KARTA ZGŁOSZENIA DO POBRANIA
NA STRONIE www.ook.com.pl

Informacja o szkoleniu [ tutaj ].doc

oprac. ops.pl angoc

Komentarze Jak pracować z trudnym klientem? (0)

      4 + 5 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Coaching z klientem pomocy społecznej

16 listopada 2011     
Wideokonferencja - Coaching z klientem pomocy społecznej Przypominamy o możliwości...»

”Diagnoza – narzędzie pracy z trudnym klientem” – szkolenie specjalistyczne.

10 października 2011     
Akademia Nowy Horyzont serdecznie zaprasza na szkolenie „Diagnoza - narzędzie...»

Coaching w pracy z klientem placówek pomocy społecznej. Ceny na wakacjach.

26 lipca 2010     
W związku z bardzo dużym zainteresowaniem szkoleniem Coaching z klientami pomocy społecznej...»

Jak dotrzeć do zaburzonej osobowości? Skuteczna współpraca z klientem trudnym; Poznań 19.02.2009r.

28 stycznia 2009     
Umiejętność budowania kontaktu oraz kompetencje społeczne i komunikacyjne stanowią...»

Zaproszenie na szkolenie
”Praca z trudnym klientem”

07 lipca 2009     
Pracowników pomocy społecznej z Wielkopolski zapraszamy do udziału w II edycji szkoleń...»

Szkolenia Centrum Mediacji Partners Polska: kwiecień-czerwiec 2014

26 lutego 2014     
Centrum Mediacji Partners Polska zaprasza do udziału w szkoleniach z mediacji - w nowej,...»