Partnerzy

      Archiwalne

Wywiad motywujący do zmiany

Zapraszamy na warsztat: "Sztuka motywacji, czyli jak pracować z klientem niezmotywowanym" Miejsce szkolenia: Częstochowa w dniach 17-19.01.2011 Firma szkoleniowa: Akademia Motywacji w Warszawie przy Polskim Towarzystwie Terapii Motywującej. Celem warsztatu ‘Sztuka motywacji, czyli jak pracować z klientem niezmotywowanym’ jest prezentacja nowoczesnej metody budowania motywacji i prezentacja osiągnięć w obszarze pracy z trudnym klientem.

Do pracy nad motywacją niezbędne jest najpierw szczegółowe rozpoznanie gotowości klienta do wprowadzania zmian w zakresie jego podstawowych trudności. Pozwala to na wybór odpowiednich metod interwencji i czynności zapobiegawczych lub minimalizujących negatywną sytuację klienta, a także na pomoc klientowi w obraniu najbardziej korzystnego dla niego kierunku zmian.

Warsztat ‘Sztuka motywacji, czyli jak pracować z klientem niezmotywowanym’ pozwoli Państwu inaczej niż dotychczas spojrzeć na klienta i jego problem. Poznacie nowe możliwości skuteczniejszego wpływu i efektywniejszej motywacji klienta do pracy.

Dodatkowo, metoda ta daje możliwość osobistego bogacenia się w kontakcie z drugim człowiekiem i pogłębiania kontaktów z osobami, z którymi współpracujecie Państwo na co dzień.

Zakres:

Ten warsztat dostarczy uczestnikom praktycznych umiejętności, odnoszących się do tego:

• Jak sprawić by osoba zaczęła myśleć o zmianie, kiedy podejmowane próby przekonywania nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?
• Jak nie wpaść w pułapkę przekonywania, czego efektem jest opór?
W ramach warsztatu odbędą się prezentacje na żywo w odniesieniu do rzeczywistych sytuacji oraz będą możliwe indywidualne konsultacje. Przedstawione zostaną także metody i techniki pracy umożliwiające rozpoznanie gotowości do wprowadzania zmian i dostosowanie odpowiednich strategii motywacyjnych.
Informacje organizacyjne:

• Certyfikaty uczestnictwa: Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

• Materiały szkoleniowe: Wszyscy uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe związane z częścią teoretyczną.

• Czas trwania szkolenia: 3 dni – szkolenie podstawowe

• Formuła naszego szkolenia jest tak zorganizowana by zagwarantować uzyskanie nie tylko nowej wiedzy, ale i praktycznych umiejętności. Podczas 3 dni szkolenia uczestnicy zapoznają się z podstawowymi zasadami pracy nad motywacją i ćwiczą przetrenują nowe metody pracy.

Termin: 17-19.01.11

Miejsce: Częstochowa

Jeśli chcecie Państwo spojrzeć w nowy, uporządkowany sposób na problemy motywowania Waszych klientów i nauczyć się praktycznych umiejętności w tym zakresie, to ta propozycja jest dla Was.

Dodatkowe informacje i zapisy:

tel. 661 46 09 17

oprac. ops.pl angoc

Komentarze Wywiad motywujący do zmiany (0)

      4 + 2 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Szkolenie: Zmotywuj się – Dialog Motywujący w praktyce

07 maja 2011     
Centrum Terapii Motywującej i Dialogu Motywujacego i Polskie Towarzystwo Terapii Motywującej...»

Zaproszenie na szkolenie ”Skuteczne i przyjazne motywowanie klientów do zmiany szkodliwych zachowań”

20 maja 2013     
SPS zaprasza na ogólnopolskie szkolenie: Skuteczne i przyjazne motywowanie klientów...»

Szkolenie w Juracie ”Prawo pomocy społecznej – najnowsze zmiany” w dniach 22-26 maja 2011

29 marca 2011     
SPS zaprasza na ogólnopolskie szkolenie z cyklu Prawo JST w praktyce" Prawo pomocy...»

Szkolenie SPS 21-24 luty br. w Zakopanem z cyklu ”Prawo pomocy społecznej – najnowsze zmiany, nowe zadania”

18 stycznia 2010     
Studio Profilaktyki Społecznej (SPS) zaprasza Kierowników OPS, DPS, PCPR oraz pracowników...»

Rodzina w kryzysie-aktualny stan prawny i planowane zmiany dotyczące przemocy w rodzinie

05 maja 2009     
Akademia Dashofera zaprasza 18.05.09 na seminarium w Warszawie. Spotkanie poprowadzi...»

Szkolenie ”Prawo pomocy społecznej – najnowsze zmiany, nowe zadania” 20-24 czerwca 2010r. w Zakopanem

05 maja 2010     
Studio Profilaktyki Społecznej (SPS) serdecznie zaprasza w dniach 20-24 czerwca 2010r....»