Partnerzy

      Archiwalne

Szkolenie ,,Motywowanie klientów do współpracy z asystentem rodziny”

Celem szkolenia  jest zaprezentowanie dialogu motywującego do zmiany w pracy asystenta rodziny i pracownika socjalnego w kontekście asystentury rodziny. Termin szkolenia 26-27.11.12. Miejsce: Częstochowa

\”Motywowanie klientów do współpracy z asystentem rodziny\”


Autor programu, prowadzenie spotkania: dr I.Krasiejko


Termin szkolenia 26- 27.11.12.


Miejsce: Częstochowa, Dom Św. Kaspra ul. Mąkoszy 1


Liczba godzin: 16 (2 dni po 8).


Cena: 320 zł + 23 % VAT


Dla uczestników, których udział finansowany jest ze środków publicznych cena wynosi 300 zł brutto (VAT zwolniony – zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 29c ustawy o VAT).


W cenie szkolenia: 16 godz. zajęć dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), materiały szkoleniowe, całodniowy serwis kawowy, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia


Cena nie uwzględnia noclegów, wyżywienia, dojazdów uczestników.


Celem szkolenia jest zaprezentowanie dialogu motywującego do zmiany w pracy asystenta rodziny i pracownika socjalnego w kontekście asystentury rodziny.


Treści programowe:


I Wspieranie jako podstawa asystentury rodziny


II Założenia dialogu motywującego


III Sposoby motywowania klienta do zmiany przez pracownika socjalnego i asystenta rodziny w różnych fazach pracy z rodziną:


1. Przydzielanie asystenta do rodziny.


2. Wprowadzenie asystenta do rodziny.


3. Praca z klientami niewidzącymi trudności.


4. Praca z klientami wahającymi się podjąć pracę nad zmianą.


5. Tworzenie planu pracy z rodziną.


6. Realizacja planu pracy z rodziną.


7. Utrzymywanie zmian.


IV Przykłady z praktyki zawodowej.


Szkolenie kończy się uzyskaniem zaświadczenia.


WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU


– Termin zgłoszeń: do 20.11.2012 r.


– Zgłoszenie uczestnictwa – telefoniczne lub pocztą elektroniczną.


– Wypełnienie i przesłanie karty zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu.


– Wpłata opłaty za szkolenie (320,00 PLN – dla instytucji finansujących uczestnictwo pracownika w szkoleniu ze środków publicznych, lub 393,60 PLN – dla osób prywatnych) na konto bankowe Stowarzyszenia najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem rozpoczęciem szkolenia.


– Polski Instytut Mediacji i Integracji Społecznej ma prawo odwołać szkolenie lub przesunąć jego termin z przyczyn niezależnych lub w przypadku małej liczby zgłoszeń.


– W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora strona uczestnik ma prawo do otrzymania zwrotu przedpłaty.


Szczegółowe informacje i zapisy:


tel. 34 34 30 038; 661 46 09 17, 602 68 88 70


e-mail: [email protected]


oprac. ops.pl angoc

Komentarze Szkolenie ,,Motywowanie klientów do współpracy z asystentem rodziny” (0)

      1 + 4 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Wspieranie rodziny i piecza zastępcza – SZKOLENIE

08 listopada 2012     
Ośrodek Twórczej Interwencji OTI serdecznie zaprasza do udziału w szkoleniu pn. „Wspieranie...»

SZKOLENIE DIAGNOZA KLIENTA ORAZ PLAN PRACY KOREKCYJNEJ JAKO NARZĘDZIA PRACY ŚRODOWISKOWEJ

08 kwietnia 2013     
Akademia Rozwoju Horyzont Katarzyna Olobry-Księżak zaprasza na szkolenia "Diagnoza...»

Warszawa: Szkolenie z inicjowania programów rewitalizacji społecznej

29 stycznia 2014     
Pracujesz z zaniedbanymi, wykluczonymi społecznościami? Zależy Ci na rewitalizacji...»

Dlaczego warto i jak organizować wolontariat? Szkolenie dla pracowników instytucji pomocy społecznej

06 czerwca 2011     
Instytut Rozwoju Służb Społecznych serdecznie zaprasza do udziału w bezpłatnym...»

Studia podyplomowe – ASYSTENT RODZINY

21 października 2011     
Ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej wprowadza...»

”Praca Asystenta Rodziny” Cykl szkoleniowo-warsztatowy

24 lutego 2011     
Akademia Rozwoju Horyzont zaprasza na rozszerzony cykl szkoleniowo-warsztatowy „PRACA...»
referent444 » 16 czerwca 2025, 07:45

kto podpisuje decyzję

zielonypłatek » 16 czerwca 2025, 07:18

Czy przysługuje KDR obcokrajowcowi?

junbon » 14 czerwca 2025, 04:47

Snow Rider 3D