Szkolenie ,,Motywowanie klientów do współpracy z asystentem rodziny”
Celem szkolenia jest zaprezentowanie dialogu motywującego do zmiany w pracy asystenta rodziny i pracownika socjalnego w kontekście asystentury rodziny. Termin szkolenia 26-27.11.12. Miejsce: Częstochowa
\”Motywowanie klientów do współpracy z asystentem rodziny\”
Autor programu, prowadzenie spotkania: dr I.Krasiejko
Termin szkolenia 26- 27.11.12.
Miejsce: Częstochowa, Dom Św. Kaspra ul. Mąkoszy 1
Liczba godzin: 16 (2 dni po 8).
Cena: 320 zł + 23 % VAT
Dla uczestników, których udział finansowany jest ze środków publicznych cena wynosi 300 zł brutto (VAT zwolniony – zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 29c ustawy o VAT).
W cenie szkolenia: 16 godz. zajęć dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), materiały szkoleniowe, całodniowy serwis kawowy, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Cena nie uwzględnia noclegów, wyżywienia, dojazdów uczestników.
Celem szkolenia jest zaprezentowanie dialogu motywującego do zmiany w pracy asystenta rodziny i pracownika socjalnego w kontekście asystentury rodziny.
Treści programowe:
I Wspieranie jako podstawa asystentury rodziny
II Założenia dialogu motywującego
III Sposoby motywowania klienta do zmiany przez pracownika socjalnego i asystenta rodziny w różnych fazach pracy z rodziną:
1. Przydzielanie asystenta do rodziny.
2. Wprowadzenie asystenta do rodziny.
3. Praca z klientami niewidzącymi trudności.
4. Praca z klientami wahającymi się podjąć pracę nad zmianą.
5. Tworzenie planu pracy z rodziną.
6. Realizacja planu pracy z rodziną.
7. Utrzymywanie zmian.
IV Przykłady z praktyki zawodowej.
Szkolenie kończy się uzyskaniem zaświadczenia.
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
– Termin zgłoszeń: do 20.11.2012 r.
– Zgłoszenie uczestnictwa – telefoniczne lub pocztą elektroniczną.
– Wypełnienie i przesłanie karty zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu.
– Wpłata opłaty za szkolenie (320,00 PLN – dla instytucji finansujących uczestnictwo pracownika w szkoleniu ze środków publicznych, lub 393,60 PLN – dla osób prywatnych) na konto bankowe Stowarzyszenia najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem rozpoczęciem szkolenia.
– Polski Instytut Mediacji i Integracji Społecznej ma prawo odwołać szkolenie lub przesunąć jego termin z przyczyn niezależnych lub w przypadku małej liczby zgłoszeń.
– W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora strona uczestnik ma prawo do otrzymania zwrotu przedpłaty.
Szczegółowe informacje i zapisy:
tel. 34 34 30 038; 661 46 09 17, 602 68 88 70
e-mail: [email protected]
oprac. ops.pl angoc