Archiwalne

ASYSTENT RODZINY Jednodniowe szkolenie zawodowe


Akademia Nowy Horyzont ma zaprasza na kolejną edycję szkolenia, które odbędzie się 13.04.2013r. w Warszawie. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat roli zawodowej i metod pracy asystenta rodziny oraz poznanie zasad udzielania wsparcia rodzinie i poszczególnym jej członkom. Udział w zajęciach jest odpłatny. SZKOLENIE PROWADZONE JEST ZGODNIE Z ZAŁOŻENIAMI USTAWY O WSPIERANIU RODZINY I SYSTEMIE PIECZY ZASTĘPCZEJ NAD DZIECKIEM.
*Wymogi zgodne z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.

Adresaci szkolenia:

• asystenci rodziny
• psycholodzy,
• pedagodzy,
• pracownicy socjalni,
• wszyscy zainteresowani pracą asystenta rodziny.

Zagadnienia merytoryczne:

• Założenia ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
• Specyfika rodzin dysfunkcyjnych (uzależnienia, przemoc, ubóstwo, bezrobocie, problemy wychowawcze).
• Funkcje i cele asystenta rodziny.
• Prowadzenie dokumentacji.
• Nawiązywanie kontaktu i budowanie relacji z rodziną.
• Zawieranie kontraktu w pracy asystenta rodziny.
• Praca z oporem i motywowanie do zmiany.
• Formułowanie korekcyjnego planu pracy z rodziną.
• Aktywizacja zawodowa i społeczna osób bezrobotnych.
• Koordynacja działań służb społecznych.
• Interwencja kryzysowa w rodzinie.
• Rozwiązywanie relacji asystent-klient.

Osoby prowadzące to psycholodzy, praktycy, z wieloletnim doświadczeniem pracy w charakterze asystenta rodziny.

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, oprócz poznanej teorii uczestnicy będą mieli okazję trenować nowe umiejętności, zdobywać doświadczenie.

WYMIAR SZKOLENIA: 10 godzin dydaktycznych (jeden dzień szkoleniowy)

CENA: 450 PLN (cena obejmuje: usługę trenerską, bazę lokalową, materiały szkoleniowe, całodzienny serwis kawowy, nie zawiera noclegu ani wyżywienia).

UCZESTNICY OTRZYMUJĄ CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA.

ZASADY ZGŁOSZEŃ:

Przyjmujemy zgłoszenia od instytucji jak i osób indywidualnych.

• Nadesłanie zgłoszenia drogą elektroniczną (imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia oraz temat szkolenia) na adres mailowy: [email protected]

• O zakwalifikowaniu się na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

• Potwierdzeniem zgłoszenia mailowego jest wpłata zaliczki w wysokości 100 zł na konto:

03 1030 0019 0109 8530 0033 3167
Akademia Nowy Horyzont
ul. Wąwozowa 6/166
02-796 Warszawa

Uwaga! Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia dla zorganizowanej grupy we wskazanej przez Państwa placówce, w dogodnym dla uczestników terminie. Terminy i koszt szkolenia ustalamy wówczas indywidualnie.

• Akademia Nowy Horyzont ma prawo odwołać szkolenie lub przesunąć jego termin z przyczyn niezależnych lub w przypadku małej liczby zgłoszeń.

• W przypadku odwołania szkolenia z winy organizatora uczestnicy otrzymają zwrot zaliczki.

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu indywidualnego:

email: [email protected]  

tel. +48 500 268 575 Aleksandra Ostrowska
tel. +48 604 529 813 Emilia Sobczyk-Stępniak

oprac. ops.pl angoc

Komentarze ASYSTENT RODZINY Jednodniowe szkolenie zawodowe (0)

      5 + 1 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Asystent Rodziny studia podyplomowe

20 czerwca 2013     
Studia podyplomowe Asystent rodziny prowadzone w Instytucie Spraw Publicznych WZiKS...»

Szkolenie – dodatki mieszkaniowe

29 sierpnia 2013     
Szkolenie adresowane jest do pracowników Urzędów Gmin, Ośrodków Pomocy Społecznej...»

Kurs ,,Asystent rodziny” (szkolenie kwalifikacyjne) 231 godzin

27 maja 2013     
Polski Instytut Mediacji i Integracji Społecznej zaprasza do udziału w szkoleniu kwalifikacyjnym...»

Szkolenie – asystent rodziny

22 marca 2012     
Akademia Nowy Horyzont zaprasza naSZKOLENIE ZAWODOWE - ASYSTENT RODZINY Warszawa, 20–22.04.2012...»

Ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej

02 września 2011     
Nowa ustawa, która wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2012r. określa sposoby wspierania...»

Nowe rozwiązania w zakresie wpierania
rodziny i systemu pieczy zastępczej

13 lipca 2011     
Zapraszamy Państwa na szkolenie nt.: "Nowe rozwiązania w zakresie wspierania...»