Szukamy dyrektora
NABÓR na stanowisko DYREKTORA
Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku
Termin składania aplikacji upływa dnia 11 lipca 2013r.
www.mopr.slupsk.pl
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR NA
wolne stanowisko pracy:
Dyrektora
Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku
w wymiarze etatu: pełnym
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony – 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: psychologia, socjologia, pedagogika, polityka społeczna, prawo, administracja,
- wymagany co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3- letni staż pracy w pomocy społecznej,
- posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej, określonej w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2004r.( Dz.U. Nr 219, poz. 2224),
- znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych,
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.
Jednocześnie osoba zatrudniona na powyższym stanowisku nie może:
- być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółki prawa handlowego, o ile nie została zgłoszona do objęcia takich stanowisk przez jednostki samorządu terytorialnego,
- być zatrudniona lubwykonywać innych zajęć w spółkach prawa handlowego, które mogłyby wywołać podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
- być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółdzielni, z wyjątkiem rady nadzorczej spółdzielni mieszkaniowej,
- być członkiem zarządu fundacji prowadzącej działalność gospodarczą,
- posiadać w spółkach prawa handlowego więcej niż 10 % akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego – w każdej ze spółek,
- prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem w prowadzeniu takiej działalności; nie dotyczy to działalności wytwórczej w rolnictwie w zakresie produkcji roślinnej i zwierzęcej, w formie i zakresie gospodarstwa rodzinnego.
Wymagania dodatkowe:
mile widziany staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej,
mile widziany staż pracy na stanowiskach kierowniczych,
mile widziana znajomość języka obcego ( język angielski lub język niemiecki),
znajomość ustaw:
o pomocy społecznej, o wsparciu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o świadczeniach rodzinnych, o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczce alimentacyjnej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, o ochronie danych osobowych, o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, o ochronie informacji niejawnych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
łatwość komunikacji,
umiejętność argumentowania,
kreatywność, zaangażowanie,
umiejętność kierowania zespołem,
odporność na stres,
odpowiedzialność, dokładność,
zdolności organizacyjne, dyspozycyjność,
umiejętność współdziałania z ludźmi,
wysoka kultura osobista.
Kandydat zobowiązany jest przedstawić koncepcję funkcjonowania jednostki w formie papierowej i elektronicznej ( maksymalnie 5 stron maszynopisu w formacie A4 ).
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Kierowanie jednostką budżetową pn. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku.
Ważniejsze zadania:
realizacja zadań własnych gminy z zakresu pomocy społecznej,
realizacja zadań zleconych gminie z zakresu pomocy społecznej,
prowadzenie innych spraw z upoważnienia Prezydenta Miasta Słupska,
kierowanie działalnością statutową MOPR, a także ponoszenie odpowiedzialności za całokształt działalności jednostki,
reprezentowanie MOPR na zewnątrz,
wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń i na podstawie upoważnień Prezydenta Miasta Słupska,
prowadzenie gospodarki finansowej w oparciu o ustawę o finansach publicznych,
przyznawanie i wypłacanie przewidzianych w ustawach świadczeń,
organizowanie pracy socjalnej wspierającej osoby i rodziny celem przezwyciężenia trudnych sytuacji życiowych,
prowadzenie ośrodków wsparcia o zasięgu gminnym,
przyznawanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego i prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
praca socjalna,
realizacja strategii rozwiązywania problemów społecznych,
współtworzenie i realizacja gminnego systemu profilaktyki i opieki nad dzieckiem i rodziną,
realizacja zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej,
organizowanie pomocy w rodzinach zastępczych, udzielanie pomocy finansowej,
przyznawanie pomocy na usamodzielnienie oraz kontynuowanie nauki osobom opuszczającym placówki opiekuńczo – wychowawcze i inne,
współpraca z jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej miasta i innymi instytucjami oraz jednostkami pomocy społecznej spoza terenu miasta,
współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej oraz organizacjami pozarządowymi,
składanie Radzie Miejskiej w Słupsku stosownych sprawozdań z działalności MOPR,
wykonywanie czynności pracodawcy w stosunku do pracowników zatrudnionych w MOPR.
Warunki pracy na stanowisku:
odporność na stres,
duży wysiłek psychiczny,
częste kontakty z ludźmi,
obciążenie fizyczne: praca lekka,
Przeciwwskazania:
choroby psychiczne, socjopatia, nerwice.
Wymagane dokumenty
list motywacyjny,
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem, ( do pobrania poniżej)
oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, ( do pobrania poniżej)
kserokopia dowodu osobistego ( str. 1 i 2 ),
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów),
kserokopie świadectw pracy a w przypadku pracy zagranicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego,
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności ( kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje ),
kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
kserokopia dokumentów poświadczających co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
koncepcja funkcjonowania jednostki w formie papierowej i elektronicznej ( maksymalnie 5 stron maszynopisu w formacie A4 ),
zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko: Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w terminie do dnia 11 lipca 2013r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.um.slupsk.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku , Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
oprac. ops.pl angoc
Komentarze Szukamy dyrektora (0)
Konkurs na Dyrektora MOPR
Konkurs na Dyrektora MOPR Słupsk

Jak przygotować się do kontroli Standardów Ochrony Małoletnich na postawie najczęstszych uchybień i nieprawidłowości. Szkolenie online.

Zmiana wysokości zasiłku pogrzebowego powoli staje się faktem

Głosowanie przez pełnomocnika – ostatni moment na wniosek
