Partnerzy

      Porady      

Czy należy ogłaszać konkurs na stanowisko pracownika socjalnego?

Nie, nie ma wymogu, aby ogłaszać konkurs na stanowisko pracownika socjalnego, ponieważ zawód pracownika socjalnego nie jest stanowiskiem urzędniczym, natomiast nabór na stanowiska w drodze konkursów przeprowadza się tylko na wolne stanowiska urzędnicze (art. 12.1 Ustawy o pracownikach samorządowych).

W Ustawie o pomocy społecznej znaleźć można zapis, jakie kwalifikacje zawodowe powinien posiadać pracownik socjalny. Ten zapis stanowi wymóg przy zawieraniu umów o pracę z pracownikiem socjalnym.

Komentarze Czy należy ogłaszać konkurs na stanowisko pracownika socjalnego? (0)

      1 + 2 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Decyzja przyznająca zasiłek stały – czy należy w niej wspominać o objęciu ubezpieczeniem zdrowotnym?

22 sierpnia 2017      TAGI:      
Tak, jeśli osoba pobierająca zasiłek stały będzie również ubezpieczona, to wpostanowieniu...»

Czy należy przekazywać kopię Niebieskiej Karty A do policji, jeśli podmiotem sporządzającym nie była policja?

28 sierpnia 2017      TAGI:      
Kopii Niebieskiej Karty cz. A nie przekazuje się. Informuje się policję stosownym...»

Jakie są uprawnienia pracownika socjalnego?

25 sierpnia 2016      TAGI:      
Zgodnie z przepisami Ustawy o pomocy społecznej pracownik socjalny oprócz posiadania...»

Odpowiedzialność etyczna pracownika socjalnego wobec pracodawcy

23 maja 2016      TAGI:   
Pracownik socjalny jest zobowiązany zachować postawę etyczną nie tylko względem...»