Ruszył konkurs ofert do programu „Senior+” edycja 2021
Ministerstwo ogłosiło konkurs ofert do tegorocznej edycji programu „Senior+”. Oferty można składać od 26 lutego 2021 r. do dnia 24 marca 2021 r., w wersji elektronicznej wypełnione w Generatorze Ofert.
Generator Ofert jest dostępny na stronie internetowej das.mrips.gov.pl. Celem programu jest tworzenie nowych oraz wspieranie już istniejących placówek przyjaznych seniorom.
Ofertę można złożyć w ramach modułu:
Moduł 1 – jednorazowe wsparcie finansowe na utworzenie (przebudowę lub remont obiektów albo ich części, będących własnością jednostki samorządu terytorialnego) i/lub wyposażenie ośrodka wsparcia.
Moduł 2 – zapewnienie funkcjonowania już istniejących ośrodków wsparcia. Dofinansowaniu w ramach tego modułu podlegają działania związane z bieżącym utrzymaniem ośrodka. Kwota dofinansowania na działalność bieżącą ośrodków wynosić będzie do 400 zł miesięcznie na utrzymanie jednego miejsca w Dziennym Domu „Senior +” oraz nie więcej niż 200 zł w Klubie „Senior+”.
Uwaga! Dotacja nie może stanowić więcej niż 50 % całkowitego kosztu realizacji zadania.
Więcej informacji dostępnych jest pod adresem:
https://www.gov.pl/web/rodzina/wspierac-aktywnosc-budowac-relacje-rusza-konkurs-ofert-do-programu-senior-edycja-2021
Komentarze (0)

„Od wykluczenia do aktywizacji”. Edycja 2021 rusza już w lutym

Opieka wytchnieniowa – kolejna edycja programu

„Po pierwsze Rodzina!” – konkurs ofert. Ostatnie dni na zgłoszenia!

4000 bezpłatnych okularów dla podopiecznych. Zgłoś placówkę do programu!
