Partnerzy

      Szkolenia         

Trudny klient – warsztat komunikacji

Zapraszamy do zapoznania się z bezpłatnym szkoleniem pt. „Trudny klient – warsztat komunikacji”, które prowadzi dr Małgorzata Skwarek.

Plan szkolenia:

1. Dobra komunikacja – sztuka prowadzenia rozmów – obrona przed manipulacją.
2.Typy barier w komunikacji – typy zachowań klientów oraz sposoby reagowania.
3.Trudny klient – rodzaje oporu.
4.Komunikacja rozenbergowska – komunikacja empatyczna (NVC).
5.Język szakala i język żyrafy.

Żeby bezpłatnie wziąć udział w szkoleniu,

wystarczy wypełnić krótki formularz rejestracyjny:

https://szkoleniaexpert.clickmeeting.com/trud…/register… ,

a na podany w zgłoszeniu adres mailowy zostanie przesłany link do webinaru.

Zapraszamy do wysłuchania porad Eksperta, dotyczących zasad dobrej komunikacji.

Szczegóły bezpłatnego szkolenia dostępne są na profilu na fb: https://www.facebook.com/104424665408699/posts/145516657966166/

Nr tel. organizatora szkoleń:
Mariusz Walczyński 793 398 585
e-mail: [email protected]

Komentarze Trudny klient – warsztat komunikacji (0)

      1 + 3 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Trudny klient

Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych? Szkolenie online.

05 grudnia 2023      TAGI:      
Zapraszamy do udziału w szkoleniu online, pt. "Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić...»
Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych

Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych

12 marca 2024      TAGI:      
Zapraszamy do udziału w szkoleniu online, pt. „Trudny klient lub podopieczny? Jak...»

BEZPŁATNY WARSZTAT ONLINE DLA KOBIET

19 sierpnia 2015     
PROSTO DO CELU ! Już od soboty, tj. 22.08.2015r. zapraszamy wszystkie kobiety,...»

Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie. Aspekty prawne i warsztat praktyczny

25 marca 2015     
Szkolenie "Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie" jest zgodne z wytycznymi do prowadzenia...»
Poprawnie wypełniony kwestionariusz oraz diagnoza w rodzinnym wywiadzie środowiskowym

Praca socjalna z trudnym klientem z wykorzystaniem komunikacji bez przemocy. Warsztaty online.

15 lutego 2022      TAGI:         
Zapraszamy Państwa na warsztaty online prowadzone przez Panią Małgorzatę Skwarek: Temat: Praca...»
Czyste powietrze - szkolenie 2

Zmiany w programie „Czyste powietrze”. 2 edycja. Szkolenie online na żywo

23 kwietnia 2025      TAGI:   
Zapraszamy na drugą edycję szkolenia online pt. Zmiany w programie "Czyste powietrze",...»
Alibaba » 29 kwietnia 2025, 08:06

orzeczenie, co z nadpłatą?

honekgo1 » 29 kwietnia 2025, 07:39

Wizualizacja karty ojca u syna

Natalia.św » 28 kwietnia 2025, 18:03

Pobiera śp a chce emeryturę

m@lpa » 28 kwietnia 2025, 14:54

decyzja odmowna

Iza11 » 28 kwietnia 2025, 14:42

trudny klient