Trudny klient – warsztat komunikacji
Plan szkolenia:
1. Dobra komunikacja – sztuka prowadzenia rozmów – obrona przed manipulacją.
2.Typy barier w komunikacji – typy zachowań klientów oraz sposoby reagowania.
3.Trudny klient – rodzaje oporu.
4.Komunikacja rozenbergowska – komunikacja empatyczna (NVC).
5.Język szakala i język żyrafy.
Żeby bezpłatnie wziąć udział w szkoleniu,
wystarczy wypełnić krótki formularz rejestracyjny:
https://szkoleniaexpert.clickmeeting.com/trud…/register… ,
a na podany w zgłoszeniu adres mailowy zostanie przesłany link do webinaru.
Zapraszamy do wysłuchania porad Eksperta, dotyczących zasad dobrej komunikacji.
Szczegóły bezpłatnego szkolenia dostępne są na profilu na fb: https://www.facebook.com/104424665408699/posts/145516657966166/
Nr tel. organizatora szkoleń:
Mariusz Walczyński 793 398 585
e-mail: [email protected]