Bezpłatne webinary dla pomocy społecznej
Zapraszamy do zapoznania się z bezpłatnymi materiałami szkoleniowymi:
1. Praca socjalna z trudnym klientem – Spotkanie z ekspertem. Sesja pytań i odpowiedzi po szkoleniu „Praca socjalna z trudnym klientem. Budowanie bezpiecznych relacji”.
2. Nowe zadanie Asystenta Rodziny. Webinar dotyczący nadchodzących zmian w prawie, które zasadniczo wpływają na dotychczasową pracę Asystentów Rodzin.
3. Pracownik socjalny coachem.
– Dlaczego pracownik socjalny powinien być coachem swojego klienta?
– Jakie korzyści może mieć pracownik socjalny z efektywnej komunikacji z klientem?
– Jakie są skuteczne warunki komunikacji z klientem – co nam przeszkadza w tym procesie i co może przeszkadzać klientom. Przykłady pytań, które warto zadać klientowi.
– Jak słuchać klienta, by go usłyszeć.
– Jak pytać, by rozszerzyć opis diagnozy w wywiadzie środowiskowym.
– Rola pytań coachingowych w zawieraniu kontraktu socjalnego.
4. Wprowadzenie do procedury administracyjnej, czyli po co nam KPA w pomocy społecznej?
– Jakie są zasady postępowania administracyjnego?
– Jakie są zasady ustalania właściwości rzeczowej i miejscowej organów?
– Kto jest stroną postępowania administracyjnego?
– W jaki sposób obliczać terminy?
– Jakie są obowiązki organu i stron w postępowaniu?
– Ustalenie stanu faktycznego, czyli co należy ustalić w toku postępowania?
– Jaka jest rola rodzinnego wywiadu środowiskowego w postępowaniu dowodowym?
– W jaki sposób zakończyć postępowanie?
– Jakie są składowe elementy decyzji administracyjnej oraz w jaki sposób ją wydać, by była zgodna z prawem?
– W jaki sposób sprostować oczywiste pomyłki?
– Kiedy i w jakich okolicznościach decyzję można zmienić?
5. Praca socjalna z rodziną, w której występują problemy opiekuńczo-wychowawcze. Co z sytuacją, kiedy mamy ewidentny opór ze strony rodziców, a wiemy, że dzieci są zagrożone?
– Praca z trudnym klientem – jak radzić sobie z „gadzim mózgiem” u siebie i u klienta oraz jak wzmacniać „szczęśliwy mózg”.
– Co robić, by nie wejść w tryb tzw.: 3 x F – Walka – Ucieczka – Zamrożenie?
– Co zrobić, gdy już w niego wejdziemy?
– Jak radzić sobie z trudnymi emocjami klientów?
– Jak wzmacniać nasz „szczęśliwy mózg”?
Bądź na bieżąco z kolejnymi nagraniami, subskrybując kanał.
🔎Więcej informacji o ofercie szkoleniowej znajdą Państwo na stronie internetowej: www.szkolenia.expert, profilu na Facebooku: szkolenia.expert.
Masz pytania dotyczące szkolenia? Zadzwoń tel.: 690 300 482.
Organizator szkolenia:
Sophia Online ul. Wesoła 1/3 32-050 Skawina;
NIP: 6561852057; www.szkolenia.expert
Komentarze Bezpłatne webinary dla pomocy społecznej (0)

Jak skutecznie wdrożyć ochronę sygnalistów w jednostkach pomocy społecznej? Szkolenie online na żywo dla kadry zarządzającej plus wzory dokumentów.

„Kwalifikacje w sektorze pomocy społecznej. BCU jako Instytucja Certyfikująca” – webinarium

Dodatek „1000 zł” dla pracowników pomocy społecznej (bezpłatne szkolenie online)

„Co czuje dziecko-świadek przemocy?”. Bezpłatne spotkanie online

Trwają zapisy na bezpłatne seminarium „30–lecie Okrągłego Stołu w Polsce – konsekwencje dla polityki społecznej”
