Uwaga! Konkurs dla pracodawców
Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie?
Aby pracodawca mógł wziąć udział w konkursie, musi spełnić 2 zasadnicze warunki:
- Brak ciężkich, śmiertelnych lub zbiorowych wypadków przy pracy
w ciągu ostatnich trzech lat. - Brak postępowań karnych i wykroczeniowych wobec firmy
w ostatnich dwóch latach.
Organizator przewidział III kategorie:
- I kategoria – zakłady do 49 pracowników,
- II kategoria – zakłady od 50 do 249 pracowników,
- III kategoria – zakłady powyżej 249 pracowników.
Jak wziąć udział w konkursie?
Pracodawca zainteresowany udziałem w konkursie musi wysłać zgłoszenie wraz z załącznikami do dnia 15 czerwca 2025 r.
Źródło: https://www.pip.gov.pl/nasza-oferta/dla-pracodawcow/konkurs-pracodawca-organizator-pracy-bezpiecznej
Komentarze Uwaga! Konkurs dla pracodawców (0)
Konkurs zamknięty nr 1/POKL/6/D.1.1/11 PO KL, Priorytet VI – projekty konkursowe innowacyjne testujące (WUP w Poznaniu)
Od 18 listopada 2011 r. Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu przyjmuje w trybie konkursowym...»
Konkurs Ogólnopolski
Komitet Założycielski Związku Zawodowego Pracowników Pomocy Społecznej ogłasza...»

CUS – ruszył konkurs na dofinansowanie!
Już od 31 stycznia 2020 można ubiegać się o dofinansowanie na utworzenie centrów...»

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze a skarga na rozstrzygniecie
Rozstrzygnięcie naboru na wolne stanowisko urzędnicze może być przedmiotem skargi...»

Rusza „Przyjazna szkoła”
W dniu 17 lipca 2025 r. weszło w życie rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 11lipca...»

Tablice alimentacyjne
Ministerstwo Sprawiedliwości opublikowało tzw. „Tablice alimentacyjne”, które...»