PUBLIC RELATIONS w praktyce
INSTYTUT DORADZTWA REGIONALNEGO I EUROPEJSKIEGO ZAPRASZA NA SZKOLENIE W WARSZAWIE. Zapraszamy na szkolenie! Data: 14.05.2009 r. godzina 10-15. Miejsce: WARSZAWA HOTEL HARCTUR, ul. Niemcewicza 17. Temat: PUBLIC RELATIONS w praktyce.Data: 14.05.2009 r. godzina 10-15.
Miejsce: WARSZAWA HOTEL HARCTUR ul. Niemcewicza 17
PUBLIC RELATIONS w praktyce
Szkolenie jest wprowadzeniem do tematyki Public Relations. Jego celem jest zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami z dziedziny PR, takimi jak przekaz czy targeting i „operacjonalizacja” tych pojęć – czyli przeprowadzenie praktycznych ćwiczeń, pozwalających na ich praktyczne zastosowanie. Druga część szkolenia przeznaczona będzie na wprowadzenie podstawowych zasad współpracy z mediami i prezentację oraz krótkie „przećwiczenie” wybranych technik usprawniających tę współpracę.
PROGRAM:
I. Wprowadzenie: cele warsztatu; oczekiwania uczestników
II. Przekaz czyli co mówić i do kogo, żeby osiągnąć swoje cele.
· Co to jest public relations, rola dobrej komunikacji w kształtowaniu wizerunku, rodzaje komunikacji – wykład, dyskusja, praca w grupach
· Warunki dobrze podanego przekazu – wykład, dyskusja, ćwiczenie
· Etapy przygotowania skutecznego przekazu, identyfikacja grup odbiorców (targeting) – znaczenie i metody – wykład, ćwiczenie studium przypadku
· Rodzaje przekazów i sposoby rozpowszechniania przekazu – klasyfikacja pod względem skuteczności i kosztów – wykład, dyskusja.
III. Zasady współpracy z mediami – kwestie merytoryczne i kwestie organizacyjne – wykład, dyskusja na temat dotychczasowych doświadczeń
· Przygotowanie notatek prasowych i informacji dla mediów – wykład ćwiczenie
· Zasady przygotowywania wystąpień publicznych, wywiadów
· Zasady przygotowywania prezentacji – wykład
IV. Zakończenie, podsumowanie zajęć, wręczenie certyfikatów
Prowadzenie: Trener konsultant, 11 – letnie doświadczenie w pracy z samorządami, instytucjami publicznymi. Prowadziła szkolenia m.in. w ramach programów LGPP/ USAID, PHARE 2001, SPO RZL. Specjalizuje się w tematyce związanej ze skutecznym informowaniem społeczności lokalnych, rozwiązywaniem konfliktów, negocjacjami społecznymi.
Koszt uczestnictwa wynosi 340 zł i obejmuje:
materiały, świadectwo, lunch i bufet kawowy w czasie warsztatów.
Zgłoszenie udziału jest zobowiązaniem do zapłaty. Rezygnacja z uczestnictwa nie zgłoszona w formie emailowej lub faxem na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia nie zwalnia od zapłaty
Zgłoszenie – proszę przesłać faxem 012 429-26-88 lub pocztą elektroniczną: [email protected]
KARTA ZGŁOSZENIA:
data szkolenia: 14.05.2009 r. godz. 10.00-15.00 WARSZAWA
tytuł: PUBLIC RELATIONS w praktyce
Imię i nazwisko: ……………………………………………………………………………………….
Stanowisko: ……………………………………………………………………………………………
Nazwa instytucji: ……………………………………………………………………………………..
NIP…………………………………………………………………
Adres: …………………………………………………………….
Tel/fax: ………………………………………..
e-mail: ………………………………………..
Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych z dnia 29.08.1997 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb działalności IDRiE
WPŁATA NA KONTO DO DNIA 11.05.2009 Kredyt Bank S.A. I Oddział Kraków 66150011421211400369490000
Z dopiskiem: „14.05.2009 Warszawa”
oprac. ops.pl angoc