Coaching w pracy z osobami doznającymi i stosującymi przemoc w rodzinie
Coaching jest skuteczną metodą pracy z klientem. Przy pomocy osobistego coacha (trenera), ludzie dokonują niewiarygodnych zmian w różnych obszarach swojego życia. Czy praca tą metodą jest możliwa z klientem pomocy społecznej? Czy nastawienie coacha – "pomagacza" ma wpływ na zmianę i kształtowanie pozytywnych postaw społecznych?
Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas organizowanych w Centrum Szkoleń Profilaktyki i Wsparcia Społecznego warsztatów.
CEL GŁÓWNY SZKOLENIA: Kształtowanie umiejętności coachingowych w pracy z osobami doznającymi i stosującymi przemoc w rodzinie.
CELE SZCZEGÓŁOWE:
– przekazanie informacji dotyczących założeń i form coachingu,
– możliwości zastosowania coachingu w pracy z osobami doznającymi i stosującymi przemoc w rodzinie,
– kształtowanie umiejętności budowania relacji coach —klient,
– wyznaczanie granic w coachingu z klientem przemocowym,
– zasady bezpieczeństwa w pracy coacha – pomagacza,
UCZESTNICY SZKOLENIA:
– zdobędą informacje czym jest coaching,
– dowiedzą się jakie są możliwości pracy coachingowej z klientem trudnym,
– poznają metody i techniki pracy coacha,
– rozwiną własne umiejętności interpersonalne w budowaniu relacji coachingowej,
– rozwiną kompetencje i kwalifikacje,
FORMA PRACY: WARSZTAT
CZAS: WARSZTAT DWUDNIOWY (16h)
Liczba uczestników: 12– 20 osób
Miejsce CZĘSTOCHOWA ul. Drogowców 12 HOTEL SCOUT
TERMIN NAJBLIŻSZEGO SZKOLENIA 27 – 28 luty 2010
Udziela – Kierownik biura Centrum HORUS
tel. 785 912 379 lub właściciel firmy tel. 693 169 828
Zapraszamy na naszą stronę internetową
oprac. ops.pl angoc