Wywiad motywujący do zmiany
Zapraszamy na warsztat: "Sztuka motywacji, czyli jak pracować z klientem niezmotywowanym" Miejsce szkolenia: Częstochowa w dniach 17-19.01.2011 Firma szkoleniowa: Akademia Motywacji w Warszawie przy Polskim Towarzystwie Terapii Motywującej. Celem warsztatu ‘Sztuka motywacji, czyli jak pracować z klientem niezmotywowanym’ jest prezentacja nowoczesnej metody budowania motywacji i prezentacja osiągnięć w obszarze pracy z trudnym klientem.
Do pracy nad motywacją niezbędne jest najpierw szczegółowe rozpoznanie gotowości klienta do wprowadzania zmian w zakresie jego podstawowych trudności. Pozwala to na wybór odpowiednich metod interwencji i czynności zapobiegawczych lub minimalizujących negatywną sytuację klienta, a także na pomoc klientowi w obraniu najbardziej korzystnego dla niego kierunku zmian.
Warsztat ‘Sztuka motywacji, czyli jak pracować z klientem niezmotywowanym’ pozwoli Państwu inaczej niż dotychczas spojrzeć na klienta i jego problem. Poznacie nowe możliwości skuteczniejszego wpływu i efektywniejszej motywacji klienta do pracy.
Dodatkowo, metoda ta daje możliwość osobistego bogacenia się w kontakcie z drugim człowiekiem i pogłębiania kontaktów z osobami, z którymi współpracujecie Państwo na co dzień.
Zakres:
Ten warsztat dostarczy uczestnikom praktycznych umiejętności, odnoszących się do tego:
• Jak sprawić by osoba zaczęła myśleć o zmianie, kiedy podejmowane próby przekonywania nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?
• Jak nie wpaść w pułapkę przekonywania, czego efektem jest opór?
W ramach warsztatu odbędą się prezentacje na żywo w odniesieniu do rzeczywistych sytuacji oraz będą możliwe indywidualne konsultacje. Przedstawione zostaną także metody i techniki pracy umożliwiające rozpoznanie gotowości do wprowadzania zmian i dostosowanie odpowiednich strategii motywacyjnych.
Informacje organizacyjne:
• Certyfikaty uczestnictwa: Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
• Materiały szkoleniowe: Wszyscy uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe związane z częścią teoretyczną.
• Czas trwania szkolenia: 3 dni – szkolenie podstawowe
• Formuła naszego szkolenia jest tak zorganizowana by zagwarantować uzyskanie nie tylko nowej wiedzy, ale i praktycznych umiejętności. Podczas 3 dni szkolenia uczestnicy zapoznają się z podstawowymi zasadami pracy nad motywacją i ćwiczą przetrenują nowe metody pracy.
Termin: 17-19.01.11
Miejsce: Częstochowa
Jeśli chcecie Państwo spojrzeć w nowy, uporządkowany sposób na problemy motywowania Waszych klientów i nauczyć się praktycznych umiejętności w tym zakresie, to ta propozycja jest dla Was.
Dodatkowe informacje i zapisy:
tel. 661 46 09 17
oprac. ops.pl angoc