PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM
• pracownicy instytucji i firm podejmujących długoterminową współpracę z klientami
• instytucje i firmy świadczące usługi.
• instytucje, gdzie jednym z elementów współpracy z klientami jest udzielanie wsparcia psychologicznego
Celem szkolenia jest:
• zrozumienie przyczyn trudności
(zakłóceń) we współpracy trudnym klientem
• wypracowanie algorytmów skutecznego postępowania w sytuacji zakłócenia współpracy
Przewidywane efekty:
• poprawa kompetencji indywidualnych pracownika
• poprawa skuteczności świadczonych usług przez instytucje
• zmniejszenie zagrożenia wypaleniem zawodowym u pracownika
Metody:
• zajęcia prowadzone metodami aktywnymi: struktury ćwiczeniowe indywidualne i grupowe, psychodrama, „burza mózgów”, gry symulacyjne, edukacja, film
• w pracy grupowej pomagamy identyfikować zasoby i wykorzystujemy je w pracy z zespołem
• dla osób zajmujących się pomaganiem wykorzystujemy techniki doświadczeniowe z uwzględnieniem elementów procesu grupowego
Więcej informacji na stronie www.ego.katowice.pl
Zapraszamy!
oprac. ops.pl angoc