Coaching z klientem pomocy społecznej
Wideokonferencja – Coaching z klientem pomocy społecznejPrzypominamy o możliwości wzięcia udziału w ciekawym przedsięwzięciu wirtualnym dotyczącym pracy z klientem pomocy społecznej metodą coachingową.
Cel konferencji: Kształtowanie umiejętności pracy coachingowej z klientem w placówkach pomocy społecznej.
Tematyka szczegółowa:
– rozwijanie świadomości coachingowej,
– przekazanie wiedzy dotyczącej coachingu,
– praca nad przekonaniami „pomagacza”
– rozwijanie umiejętności motywowania klienta nie zmotywowanego do zmiany.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
– zdobędą informacje czym jest coaching,
– dowiedzą się jakie są możliwości pracy coachingowej z klientem trudnym,
– rozwiną własne umiejętności interpersonalne w budowaniu relacji coachingowej,
– rozwiną kompetencje i kwalifikacje,
Czas wideokonferencji 1h
Miejsce: INTERNET
CZAS: 24 listopada godzina 13.00
PROFIL UCZESTNIKÓW: Kadra Zarządzająca OPS,
Pracownicy OPS oraz wszyscy inni zainteresowani tematem.
Jak wziąć udział?
Jedyne co należy posiadać to komputer z dostępem do internetu oraz słuchawki lub głośniki. Jeśli chcecie Państwo czynnie uczestniczyć w tym nowoczesnym przedsięwzięciu proszę o podłączenie do komputera mikrofonu. Nie jest ważne ile osób weźmie udział, więc możecie Państwo w swoich placówkach podłączyć komputer do projektora i wideokonferencje oglądać z całym zespołem pracowników.
Proszę o zgłaszanie chęci uczestnictwa na adres e-mail: [email protected] W informacji zwrotnej dostaniecie Państwo link i kod dostępu do konferencji. Również odpowiemy chętnie na pytania szczegółowe.
Za ile?
Uczestnictwo w wideokonferencji jest całkowicie BEZPŁATNE.
Dodatkowych informacji udzielamy pod nr telefonu 693 169 828
Czekamy na Państwa e – maile [email protected]
oprac. ops.pl angoc