Partnerzy

      Porady      

Czy należy ogłaszać konkurs na stanowisko pracownika socjalnego?

Nie, nie ma wymogu, aby ogłaszać konkurs na stanowisko pracownika socjalnego, ponieważ zawód pracownika socjalnego nie jest stanowiskiem urzędniczym, natomiast nabór na stanowiska w drodze konkursów przeprowadza się tylko na wolne stanowiska urzędnicze (art. 12.1 Ustawy o pracownikach samorządowych).

W Ustawie o pomocy społecznej znaleźć można zapis, jakie kwalifikacje zawodowe powinien posiadać pracownik socjalny. Ten zapis stanowi wymóg przy zawieraniu umów o pracę z pracownikiem socjalnym.

Komentarze Czy należy ogłaszać konkurs na stanowisko pracownika socjalnego? (0)

      4 + 5 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Czy należy przekazywać kopię Niebieskiej Karty A do policji, jeśli podmiotem sporządzającym nie była policja?

28 sierpnia 2017      TAGI:      
Kopii Niebieskiej Karty cz. A nie przekazuje się. Informuje się policję stosownym...»

Jak długo należy monitorować sytuacje rodziny po zamknięciu procedury Niebieskiej Karty

28 sierpnia 2017      TAGI:      
Nie ma oznaczonego przepisami prawa terminu co do monitorowania sytuacji rodziny pozamknięciu...»

Jakie są zadania pracownika socjalnego?

24 sierpnia 2016      TAGI:      
Przepisy Ustawy o pomocy społecznej nakładają na pracownika socjalnego wiele zadań. Wpierwszej...»

Jak często należy monitorować sytuację rodzin pobierających zasiłek stały?

09 sierpnia 2017      TAGI:      
  Kwestie tę reguluje art. 107 ust. 4 Ustawy o pomocy społecznej, który wskazuje,...»

Odpowiedzialność etyczna pracownika socjalnego wobec społeczeństwa

27 maja 2016      TAGI:   
Pracownik socjalny pracuje ludźmi, a więc powinien ponosić odpowiedzialność etyczną...»