Partnerzy

      Porady      

Czy należy ogłaszać konkurs na stanowisko pracownika socjalnego?

Nie, nie ma wymogu, aby ogłaszać konkurs na stanowisko pracownika socjalnego, ponieważ zawód pracownika socjalnego nie jest stanowiskiem urzędniczym, natomiast nabór na stanowiska w drodze konkursów przeprowadza się tylko na wolne stanowiska urzędnicze (art. 12.1 Ustawy o pracownikach samorządowych).

W Ustawie o pomocy społecznej znaleźć można zapis, jakie kwalifikacje zawodowe powinien posiadać pracownik socjalny. Ten zapis stanowi wymóg przy zawieraniu umów o pracę z pracownikiem socjalnym.

Komentarze Czy należy ogłaszać konkurs na stanowisko pracownika socjalnego? (0)

      5 + 4 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Czy plan pracy asystenta rodziny powinien być spójny z kontraktem socjalnym pracownika socjalnego, jeśli pracują z tą samą rodziną?

29 sierpnia 2017      TAGI:      
Nie, plan pracy asystenta rodziny nie musi być spójny z kontraktem socjalnym. Zagadnienie...»

Decyzja przyznająca zasiłek stały – czy należy w niej wspominać o objęciu ubezpieczeniem zdrowotnym?

22 sierpnia 2017      TAGI:      
Tak, jeśli osoba pobierająca zasiłek stały będzie również ubezpieczona, to wpostanowieniu...»

Dodatek 250 zł dla pracownika socjalnego

06 kwietnia 2016      TAGI:   
Pracownicy socjalni zatrudnieni w instytucjach pomocy społecznej, m.in. Ośrodkach...»

Wypalenie zawodowe pracownika socjalnego

13 lipca 2016      TAGI:   
Praca pracownika socjalnego wiąże się z emocjonalnym zaangażowaniem w sprawy Klienta....»

Decyzja przyznająca zasiłek stały – czy należy w niej wspominać o objęciu ubezpieczeniem zdrowotnym?

22 sierpnia 2017      TAGI:      
Tak, jeśli osoba pobierająca zasiłek stały będzie również ubezpieczona, to wpostanowieniu...»