Szkolenia      

Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych

 
Zapraszamy do udziału w szkoleniu online, pt. „Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych”, które na żywo 21 marca (czwartek) br. w godz. 9.00 – 12.00 poprowadzi psycholog policyjny pan Radosław Maniecki.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się m. in.:

– Jak rozpoznawać i reagować na sytuacje stresowe?
– Jak postępować wobec agresywnych osób?
– Na jakie zachowania Klienta należy zwracać uwagę?
– Jakie są techniki deeskalacji oraz jak je stosować w trudnych sytuacjach z Klientem.
– Jakie są zasady prenegocjacji.
– Jak postępować w kontakcie z osobami zaburzonymi psychicznie.

Ważne! Jest to szkolenie z zakresu bezpieczeństwa pracownika socjalnego, dlatego też jest zgodne z wymogiem ustawowym wprowadzonym przez nowelizację Ustawy o pomocy społecznej z 2021 r.

✍Temat:

„Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych”

📅Termin:

21.03.2024. 🕐 Godz.: od 09.00 do 12.00. Szkolenie na żywo.

💸Cena:

330 zł brutto. UWAGA! Rabat 10%! Cena po rabacie wynosi: 297 zł brutto za pierwszą zgłoszoną osobę z jednostki, 90 zł brutto za każdą kolejną. Żeby skorzystać z rabatu, należy wpisać hasło: “OPS rabat 10%” w rubryce “kod rabatowy” w formularzu rejestracyjnym.

👉 Link do rejestracji:

FORMULARZ REJESTRACYJNY

Program szkolenia:

1. Stres w sytuacji zagrożenia.
2. Diagnozowanie symptomów zagrożenia oraz modele reakcji na wydarzenia zagrażające zdrowiu i życiu.
3. Komunikacja w kontakcie z klientem.
4. Reagowanie na niestandardowe zachowania osób.
5. Deeskalacja – techniki przeciwdziałania przemocy w sytuacji kryzysowej.
6. „Prenegocjacje” w sytuacjach kryzysowych.

Prowadzący szkolenie:

Radosław Maniecki – psycholog policyjny, interwent kryzysowy, trener i wykładowca, specjalizujący się w szeroko rozumianej psychoedukacji, psychologii bezpieczeństwa, doradztwie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

🎥Poznaj naszego eksperta! Zapraszamy do zapoznania się z fragmentem szkolenia dostępnym na YT: Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z Klientem.

Materiały poszkoleniowe:

💻dostęp do nagranego webinaru, który będzie można odtworzyć w dowolnym momencie w ciągu 30 dni od przeprowadzonego szkolenia
📜certyfikat w wersji elektronicznej (w formacie PDF), wysłany na adresy e-mail podane w zgłoszeniu.

Sprawy organizacyjne:

Jest to szkolenie na żywo, składające się z dwóch części. Eksperckiego omówienia zmian w części pierwszej oraz odpowiedzi na pytania uczestników w części drugiej.

🔎Więcej informacji o naszej ofercie szkoleniowej znajdą Państwo na stronie
internetowej: www.szkolenia.expert oraz profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/szkolenia.expert.

Dane kontaktowe:

Aleksandra Samoraj
Opiekun Klienta
tel.: 789 324 392
[email protected]

Izabela Orlikowska
Manager ds. szkoleń i rozwoju
tel.: 690 300 482
[email protected]

Organizator szkolenia:

Sophia Online ul. Wesoła 1/3 32-050 Skawina;
NIP: 6561852057; www.szkolenia.expert

Komentarze Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych (0)

      1 + 1 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Doraźne metody radzenia sobie ze stresem i lękiem.

Doraźne metody radzenia sobie ze stresem i lękiem. Bezpłatny webinar. 

13 stycznia 2025      TAGI:      
Jakie są różnice między lękiem a stresem? Jakie zagrożenia niesie chroniczne...»
Trzy poziomy wypalenia zawodowego - webinarium

Jak radzić sobie z wypaleniem zawodowym i stresem? Bezpłatne webinarium

11 maja 2020      TAGI:         
„Dom Pomocy Społecznej. Magazyn Dyrektora” zaprasza do udziału w bezpłatnym webinarium...»
webinarium

Praca z trudnym klientem – jak radzić sobie z „gadzim mózgiem” u siebie i u klienta oraz jak wzmacniać „szczęśliwy mózg” – bezpłatny webinar

23 stycznia 2023      TAGI:      
Zapraszamy na bezpłatny webinar prowadzony przez panią Iwonę Klimowicz. Tytuł wydarzenia: Praca...»

Warsztat Ja i mój stres – biologia. Jak poradzić sobie ze stresem?

27 kwietnia 2015      TAGI:   
Firma szkoleniowo-doradcza ”Na Zmianę” zaprasza na warsztat ”Ja i mój stres...»
webinar_JOPS_kontrole_2025

Kontrole w pomocy społecznej 2025 – odpowiedzialność kierownika JOPS (bezpłatne szkolenie online)

26 lutego 2025      TAGI:      
Kontrole w pomocy społecznej bardzo często wiążą się z ujawnianiem nieprawidłowości...»
Opieka nad dziećmi do lat 3

Standardy opieki nad dziećmi do lat 3 – webinarium

24 lutego 2025      TAGI:      
W dniu 3 marca 2025 r. w godzinach 11:00 – 12:30 odbędzie się webinar poświęconym...»